וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מפחדת מהברנבאו: ברצלונה תהפוך לשיאנית הניצחונות בקלאסיקו?

לראשונה אחרי 87 שנה, הקטלאנים יוכלו להחזיק במאזן ניצחונות עדיף - בעיקר בזכות משחקי החוץ אצל היריבה השנואה ב-15 השנים האחרונות

האתר הרשמי של ברצלונה

לאחר הניצחון הגדול בחצי גמר הגביע הספרדי, תתארח הערב (שבת, 21:45, ערוץ 50) ברצלונה פעם נוספת בסנטיאגו ברנבאו, בניסיון להגדיל את הפער בינה ובין ריאל מדריד ל-12 נקודות.

על הדרך, תוכל האלופה הספרדית לקבוע תקדים היסטורי - משהו שלא עשתה כבר 87 שנה, וזה לעקוף את היריבה המושבעת במאזן הניצחונות בקלאסיקו. השתיים נפגשו ב-241 משחקים רשמיים, כשלשתיהן, אחרי חצי גמר גביע המלך, 95 ניצחונות. 51 משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה. על כן, המנצחת הערב, אם תהיה כזו, תחזיק במאזן הניצחונות העדיף - בו החזיקו הבלאנקוס מאז 1922.

באופן תיאורטי, תוכל ברצלונה להחזיק גם במאזן השערים העדיף בתולדות אחד המשחקים הגדולים ביותר שיש לכדורגל העולמי להציע. ערב המשחק כבשה 398 מול ריאל מדריד, בעוד הבלאנקוס כבשו 403 לרשת הקטלאנים.

צמצום הפער מריאל מדריד הושג בעיקר בזכות היכולת של ברצלונה לנצח גם בסנטיאגו ברנבאו. עד 2003 היא שם את היריבה המרה 13 פעמים בלבד. מאז 2004, ניצחה 12 מ-24 משחקיה באצטדיונה של היריבה השנואה. למעשה, מאז סוף 2008 ניצחה ריאל מדריד את ברצלונה בבית פעמיים בלבד ב-11 משחקים. שני הביקורים האחרונים של בארסה בברנבאו במסגרת הליגה הסתיימו בניצחונות - 2:3 באפריל 2017 ו-0:3 בדצמבר 2017.

עוד בנושא:

ארנסטו ואלוורדה על הקלאסיקו: "יכול להכריע את מאבק האליפות"
תנאי בייל יעבור: גארת' בייל וריאל מדריד לקראת פרידה בקיץ
שבת בספרד: לואיס סוארס מאפס כוונות לקראת עוד קלאסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully