וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ווסקה ניצחה 1:2 את סביליה עם שער בדקה ה-98

אזקיאל אבילה כבש שער ניצחון דרמטי לסוגרת הטבלה, אחרי ששער של מוניר נפסל בצד השני (92) באמצעות ה-VAR. אלאבס ניצחה בחוץ את ויאריאל ועלתה למקום הרביעי

האתר הרשמי של ברצלונה

המחזור ה-26 בלה ליגה יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם 0:2 של ג'ירונה בחוץ על ראיו וייקאנו, אבל מלבד הקלאסיקו נערכו הערב עוד שלושה משחקים. אלאבס עלתה למקום הרביעי עם 1:2 בחוץ על ויאריאל. אספניול המשיכה בתקופה הטובה עם 1:3 על ויאדוליד. בהמשך קיבלנו את המשחק הדרמטי של היום כאשר ווסקה ניצחה 1:2 את סביליה משער דרמטי בדקה ה-98.

וויסאם בן ידר עם חולצת תמיכה בחלוץ אמיליאנו סאלה. AP
השער שלו לא הספיק. בן ידר/AP

ווסקה - סביליה 1:2

האנדלוסים הגיעו למשחק הזה בכושר רע מאוד והמשיכו אותו הערב עם הפסד דרמטי מאין כמוהו בקרב הקצוות שנערך באסטדיו אלקוראס. חואן אקוסטה כבש לסוגרת הטבלה כבר בדקה השביעית והלחיץ מאוד את הקבוצה של מאצ'ין, שלא ניצחה בחוץ מאז ספטמבר. אבל הדרמה התחוללה בדקות האחרונות. וויסאם בן ידר השווה בדקה ה-84 בפנדל ובתוספת הזמן מוניר היה בטוח שהוא רושם מהפך. אלא שהשער שלו נפסל באמצעות ה-VAR בטענה לנבדל ואסקיאל אבילה הארגנטינאי כבש את שער הניצחון עם בעיטה אדירה מזווית קשה בדקה ה-98 (!). עד כמה חשוב הניצחון הזה של ווסקה? היא מפגרת כעת רק בשלוש נקודות מחוף מבטחים, אחרי שהיתה כבר עם רגל וחצי בליגה השנייה. סביליה היתה חוזרת למקום הרביעי אם היתה מנצחת, אבל כעת רואה את אלאבס וחטאפה החלשות מקדימות אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן אלאבס, אבלרדו. רויטרס
עונה מצוינת של הקבוצה שלו אלאבס. אבלרדו/רויטרס

ויאריאל - אלאבס 2:1

הפסד כואב מאוד לצוללת הצהובה שהיתה עולה אל מעל הקו האדום עם ניצחון. אלא שלאלאבס המפתיעה יש את השאיפות שלה והיא עלתה למקום הרביעי עם הניצחון הזה במדרגאל. ג'יז'רמו מפריאן פרץ את הסכר עם שער נגיחה לאורחים בדקה ה-54. סנטי קאסורלה הוותיק השווה בפנדל כעבור שבע דקות, אבל טקאשי אינוי כבש את שער הניצחון בדקה ה-77.

משחקים נוספים

ראיו וייקאנו - ג'ירונה 2:0
לג'ירונה: כריסטיאן סטואני (30 ו-85). עבדוליי בה מראיו הורחק (60)

אספניול - ויאדוליד 1:3
לאספניול: בורחה איגלסיאס (1), מריו הרמוסו (55), וו ליי (65). לוויאדוליד: רובן אלקרס (17), סרג'י גווארדיולה החמיץ פנדל (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully