וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "מעולם לא שיחקתי שני משחקי ליגה בשבוע של יורוליג"

מאמן מכבי תל אביב התלונן על לוח המשחקים אחרי ה-58:77 מול דרושאפקה. קיין: "יש לנו יותר מדי משחקי ליגה בתקופה חשובה ביורוליג"

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 58:77 קליל מאוד את דרושאפקה החלשה בבית במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. הצהובים, שנהנו מ-17 נקודות של טאריק בלאק, 12 של מייקל רול ו-10 של אלכס טיוס, שיפרו את מאזנם ל-13:11 וימשיכו להיאבק על מקום בין שמונה הראשונות.

סקוטי ווילבקין סיים לראשונה משחק יורוליג ללא נקודה, דווקא במפגש עם האקסית שבה כיכב בשלוש השנים האחרונות. "ברבע הרביעי הבנתי שאני לא אקלע הערב, אבל זה לא משנה, העיקר שהשגנו את הניצחון", אמר בסיום, "היה נחמד לפגוש את החברים ששיחקו איתי בעבר. פתחנו פער בפתיחה והצלחנו להישאר חדים ולשמור עליו". ג'ייק כהן אמר: "לא ציפינו למשחק קל. החמישייה קבעה את הקצב למשחק כולו, ואחר כך אנחנו עלינו מהספסל והמשכנו בעבודה".

בשבוע הבא תצא מכבי למשחק גורלי במינכן, אבל עוד קודם מצפים לה שני משחקים בליגת העל - במוצאי שבת בבית נגד עירוני נס ציונה וביום שני בראשון לציון. "אלה החיים במכבי, כל הזמן משחקים ומצפה לנו שבוע קשה. אין זמן לחשוב יותר מדי, הוסיף כהן. "יש לנו יותר מדי משחקי ליגה בתקופה קריטית מאוד באירופה", אמר דיאנדרה קיין. "אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולהישאר במירוץ לפלייאוף". כהן, שעמד לצידו של קיין, עקץ אותו בחיוך: "אני חושב שדיאנדרה שבר את שיא ההחטאות בהטבעה בתולדות מכבי".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב טיילה ל-58:77 מול דרושאפקה
ניצחונות למילאנו, באסקוניה ופנאתינייקוס

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"לא משנה שלא קלעתי, העיקר שניצחנו". ווילבקין/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "ברכות לשחקנים שלנו על הניצחון. שלטנו במשחק בעזרת ההגנה וככה בנינו את ההפרש ואת הניצחון. יש לנו שבוע קשה והפנים כבר לנס ציונה, ראשון לציון ואז באיירן. נלך משחק אחרי משחק, הערב נשמח ומחר כבר הפנים לנס ציונה. תודה לאוהדים על התמיכה והעזרה שעזרו לנו לניצחון".

היווני החמיא לשני הגבוהים שלו אלכס טיוס וטאריק בלאק ואמר: "אנחנו צריכים את טאריק ואלכס בכושר, אנחנו צריכים את כולם". ספרופולוס גם דיבר על דני אבדיה, שנכנס לכמה דקות לקראת הסיום ואמר: "אנחנו מרוצים מדני, הוא חייב להתקדם צעד אחר צעד. אני אוהב את זה שיש לי שחקנים צעירים, כמוהו וכמו יובל זוסמן, יש לו עתיד גדול לפניו"

ספרופולוס התייחס ללוח המשחקים הצפוף של הצהובים ואמר: "אני מכבד את הליגה שלנו, אני יודע שפה הליגה תחרותית מאוד ומעניינת, זו ליגה עם קבוצות שכל אחת יכולה לנצח את השנייה, אבל אני חייב להגיד שב-32 שנים כמאמן זאת הפעם הראשונה שאני מאמן שני משחקים בשבוע לפני משחק יורוליג".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully