וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 58:77 את דרושאפקה

אחרי ההפסד הכואב במילאנו, הצהובים עשו כצפוי את העבודה מול הקבוצה החלשה ביורוליג ושמרו על סיכוי להצלבה. בלאק כיכב עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, 12 לרול. המשחק הבא: באיירן מינכן בגרמניה

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה, ברקע המאמן יאניס ספרופולוס. דני מרון
שותף לחגיגה וגם תפר שלשה. דני אבדיה/דני מרון

אחרי שהפסידה בשניים משלושת משחקיה האחרונים, מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) כצפוי 58:77 את דרושאפקה החלשה ושמרה על סיכוייה להעפיל להצלבה. עד כמה קל היה לצהובים? סקוטי ווילבקין הכוכב של ספרופולוס שיחק רק 15 דקות וסיים עם 0 עגול במדד הנקודות. מי שבלט מעל כולם היה טאריק בלאק חגג בצבע וקלע 11 מתוך 17 הנקודות שלו כבר ברבע הראשון. מייקל רול הוסיף 12, כולן ברבע השני והסל האחרון במשחק היה שייך לדני אבדיה שחזר לסגל במקום קנדריק ריי ונכלל בסגל של ספרופולוס אחרי שלא היה בו במשחקים האחרונים ביורוליג. נכון לעכשיו מכבי עדיין מחוץ לשמיניה הראשונה, אבל בשבוע הבא מצפה לצהובים קרב אמיתי על הפלייאוף מול באיירן מינכן אחת מהיריבות הישירות שלהם על המקום השמיני הנכסף.

קלעו למכבי תל אביב: טאריק בלאק 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, מייקל רול 12 (6 מ-6 לשתיים), אלכס טיוס 10, 9 ריבאונדים ו-3 חסימות, ג'ון דיברתולומאו 9, ג'ייק כהן 9, דיאנדרה קיין 5, ג'וני אובריאנט 5 (2 מ-7 מהשדה), ג'רמי פארגו 3 (1 מ-8 מהשדה), דני אבדיה 3, יובל זוסמן 2, אנג'לו קלויארו 2. סקוטי ווילבקין (15:05 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לדרושאפקה: ג'רמי אוואנס 17 נקודות ו-4 ריבאונדים, אוגוס סבאס 10 ו-6 ריבאונדים, טוני דגלאס 9 ו-5 איבודים, אמריצ'אן קוסוט 6, סטאנטון קיד 6, זאניס פיינרס 5, ברק דמיר 2, דוגוש אוזדמירוילו 2, מארקל בראון 1, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מוחמד באיגול (10:56 דקות), ג'ון דיבלר (07:19) וקרטאל אוזמיזראק (17:50) שותפו, אך לא קלעו.

טאריק בלאק מכבי תל אביב. דני מרון
חגג בצבע. טאריק בלאק/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב לא נדרשה למאמץ יוצא דופן כדי לפתוח את המשחק עם 0:9 קליל כאשר טאריק בלאק חגג בצבע ומנגד הטורקים נתקעו וזרקו שלשות קשות שלא הלכו לשום מקום. ג'רמי אוואנס קלע שלשה ראשונה לטורקים קצת פחות מארבע דקות לסיום הרבע, אבל בלאק המשיך לחגוג וקבע 5:12 לצהובים. אוואנס המשיך למזער נזקים עם דאנק וסחט עבירה גם מג'רמי פארגו והשלים לאחר מכן חמש נקודות רצופות. ארבע נקודות של ג'ייק כהן קבעו 10:18 לצהובים בסוף הרבע הראשון.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "עבדנו קשה מאוד ואני מרגיש שאנחנו מוכנים לצסק"א"

לכתבה המלאה
אנג'לו קלויארו מכבי תל אביב. דני מרון
אנג'לו קלויארו בפעולה/דני מרון

רבע 2

גם ברבע השני ג'רמי אוואנס היה היחיד שקלע לדרושאפקה וקלע את הנקודה ה-12 מתוך ה-14 של קבוצתו. מייקל רול התעורר אצל הצהובים והעניק להם יתרון 16:27 כשאנחנו ארבע דקות בתוך הרבע. רול, שנכנס ברבע השני, קלע בו שמונה נקודות ועזר לצהובים להוביל 16:31 מול הטורקים שנראו כבויים לחלוטין. רול היה גם עם המילה האחרונה ברבע העייף הזה וסל שלו קבע 23:38 לצהובים.

מייקל רול מכבי תל אביב. דני מרון
12 נקודות ברבע השני. מייקל רול/דני מרון

רבע 3

המשחק החד צדדי נמשך גם ברבע השלישי כשג'וני אובריאנט התעורר וטאריק בלאק המשיך לעשות ככל העולה על רוחו. ג'רמי אוואנס, היחיד שהופיע אצל הטורקים קלע שלשה ש"צימקה" את הפיגור של האורחת ל-51:32. הטורקים מזערו נזקים עם ריצת 0:6, כשג'ייק כהן ודיאנדרה קיין קלעו מנגד מהעונשין וקבעו: 41:57 בסוף הרבע השלישי, בדרך לניצחון קליל.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
0 נקודות. סקוטי ווילבקין/דני מרון

רבע 4

החלק המעניין ביותר ברבע הרביעי התרחש רק ארבע דקות לסיום כשספרופולוס נכנע ללחץ הקהל והכניס את דני אבדיה במקום דיאנדרה קיין במצב של 51:72 לצהובים. בניוסון הליי אפ הראשון שלו אבדיה נחסם והטורקים ניצלו שאננות צהובים כדי לצמק ל-72:56. אבדיה רשם אסיסט יפה לטיוס וממש על הבאזר תפר שלשה ובסיום: 58:77 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully