וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עבדנו קשה מאוד ואני מרגיש שאנחנו מוכנים לצסק"א"

מאמן אולימפיאקוס נשמע אופטימי לפני המשחק החשוב מול הרוסים (ו', 21:30). ברצלונה תארח את ריאל מדריד, בודוצ'נוסט מול באיירן מינכן

ננדו דה קולו, צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
דה קולו וצסק"א יכולים להרוס לדיוויד בלאט ואולימפיאקוס את העונה?/ברני ארדוב

המחזור ה-24 ביורוליג יינעל מחר (שישי) עם שלושה משחקים. בודוצ'נוסט תארח את באיירן מינכן, צסק"א מוסקבה תפגוש את אולימפיאקוס של דיוויד בלאט ביוון והקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד ייערך.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
יחזרו לנצח? בלאט/דני מרון

אולימפיאקוס - צסק"א מוסקבה (21:30)

הקבוצה של דיוויד בלאט הפסידה במחזור האחרון לאנאדולו אפס ואיבדה סיכוי אמיתי לסיים בין ארבע הראשונות ולזכות ביתרון הביתיות בפלייאוף. במצב הנוכחי שנוצר, אולימפיאקוס מחזיקה במאזן 11:12 ונמצאת כרגע בסכנה אמיתית לא לעלות בכלל לפלייאוף בתום העונה. האדומים-לבנים סוחבים רצף של ארבעה הפסדים וחמישה בששת המחזורים האחרונים וינסו לקטוע אותו בבית מול צסק"א מוסקבה, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף. הרוסים נמצאים במומנטום נהדר ומגיעים אחרי חמישה ניצחונות ברציפות.

בלאט אמר לקראת המשחק: "עבדנו קשה מאוד ואני מרגיש שאנחנו מוכנים למשחק הזה. צסק"א היא קבוצה ברמה הגבוהה ביותר והיא הוכיחה את זה כבר לא פעם ולא פעמיים בשנים האחרונות. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק ברמה הכי גבוהה שלנו כדי לנצח את צסק"א".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יוי וריאל ינקמו בברצלונה על ההפסד בגמר הגביע?/רויטרס

ברצלונה - ריאל מדריד (22:00)

בין שני משחקי הכדורגל בין שני המועדונים מגיע גם משחק כדורסל ביורוליג כשכאן דווקא ריאל מדריד נהנית מעליונות מקצועית, לפחות על הנייר. הקבוצה של פאבלו לאסו במקום השלישי ביורוליג עם מאזן 5:18 בעוד ברצלונה חמישית עם 9:14 ונאבקת עם אנאדולו אפס על המקום הרביעי והזכות ליתרון ביתיות בפלייאוף. ברצלונה נמצאת במומנטום נהדר וניצחה ב-8 מ-10 המשחקים האחרונים שלה ביורוליג כשבין לבין היא גם מצליחה לזכות בגביע הספרדי עם ניצחון מול ריאל מדריד במדריד. בסיבוב הראשון הבלאנקוס חגגו על בארסה עם 65:92.

דרק וויליאמס שחקן באיירן מינכן. AP
דרק וויליאמס ובאיירן יחזרו לנצח?/AP

בודוצ'נוסט - באיירן מינכן (20:00)

הבווארים מגיעים למשחק חוץ חשוב מאוד בשבילם כשאם הם באמת רוצים להיות בין שמונה הראשונות בתום העונה ולעלות לפלייאוף הן צריכים לנצח במונטנגרו. באיירן מינכן הפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה ביורוליג, 76:68 לבאסקוניה בחוץ ו-91:78 לריאל מדריד בחוץ ועכשיו רצף משחקי החוץ נמשך אבל עם משחק שלפחות על הנייר אמור להיות נוח יותר מבחינתם ואפילו משחק חובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully