וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את רבע הגמר: אופ"א הרחיקה את סרחיו ראמוס ממשחק נוסף באלופות

אחרי ההפסד בקלאסיקו, מכה חדשה נחתה על הבלאנקוס. קפטן ריאל מדריד הואשם ב"צהוב מכוון" מול אייאקס כדי להחמיץ את הגומלין ולנקות את עצמו לקראת השלבים המכריעים, יחמיץ גם את המשחק הראשון ברבע הגמר

האתר הרשמי של ברצלונה

וועדת המשמעת של אופ"א הענישה את סרחיו ראמוס בעונש הרחקה של שני משחקים מליגת האלופות. זאת בעקבות הצהוב המכוון לטענתה שהוא קיבל במשחק הראשון של שמינית גמר האלופות מול אייאקס (1:2 לריאל מדריד). כזכור, קפטן הבלאנקוס קיבל צהוב בדקה ה-89 של אותו משחק אחרי עבירה בלי כדור על קספר דולברג. הוא היה אמור להיות מושעה באופן אוטומטי מהגומלין ולנקות את עצמו לקראת רבע הגמר, אך אופ"א הטילה עליו עונש של משחק נוסף בחוץ והמשמעות היא שהוא יחמיץ את המשחק הראשון ברבע הגמר.

"אשקר אם אגיד שלא ניסיתי לאלץ את הצהוב", אמר ראמוס מספר שעות לאחר המשחק, "לפעמים פשוט צריך לקחת החלטות כאלה". לאחר מכן חזר בו מדבריו וצייץ: "אני רוצה להבהיר שלא ניסיתי לקבל צהוב מכוון. אתמוך מהיציע כמו אוהד ואקווה שנגיע לרבע הגמר".

כמובן שיש תקדימים לעונש. דני קרבחאל עשה דבר דומה בדקות הסיום של ה-0:6 על אפואל ניקוסיה והרחקה ממשחק אחד הפכה לשלושה, כשגם לראמוס יש עבר בתחום: ב-2013 הוא וצ'אבי אלונסו ספגו צהובים ספק-מכוונים מול גלאטסראיי, ועשו זאת גם מול אייאקס ב-2010.


עוד בנושא:

ג'ורדי אלבה סיכם על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2024
סרחיו ראמוס הזהיר את שחקני ריאל מדריד: "שלא נחטוף שישייה"
לא קבוצה של איש אחד: ליאו מסי פינה את הבמה לגיבורים אחרים בקלאסיקו

ריאל מדריד מתקשה להתאושש מהמפלה הגדולה בקלאסיקו. מרבית האש הופנתה, באופן טבעי, לעברו של המאמן סנטיאגו סולארי. "הקרדיט של סולארי כמעט נגמר ובמועדון כבר חושבים על הקיץ", נכתב הערב (חמישי) ב"מארקה", יממה לאחר התבוסה 3:0 ליריבה המרה ברצלונה בחצי גמר גביע המלך.

"סולארי מבין שיש לו רק הזדמנות אחת לשכנע שהוא צודק בדרכו והיא בשבת", נכתב, כהכנה למפגש נוסף עם ברצלונה, הפעם במסגרת הליגה. "המאמן ממשיך לדבוק ברעיונות שלו. הוא יודע שבוחנים אותו בכל צעד וצעד, הוא ביקש תמיכה וקיבל אותה ב-100 אחוז. סולארי הולך למות עם הרעיונות שלו וזה המסר שהעביר להנהלה. הוא דיבר עם הנשיא בפגישה בשבוע שעבר ומראה זאת על כר הדשא, כשהפנה לגמרי את גבו בפני איסקו וספסל שחקני הרכב כגון מרסלו, גארת' בייל ומרקו אסנסיו".

ב"מארקה", כפי שהבנתם, לא ממש משתגעים על זה: "ארבעת השחקנים הללו עזרו לעצב את המורשת של ריאל מדריד". המשפט שחוזר על עצמו מטעם צוות האימון, ככל הנראה, הוא שמי שטוב ישחק, גם אם לא מדובר בכוכבי על. ב"מארקה" נתנו לסולארי קרדיט על שילובם של ויניסיוס ורגילון, אך ספק אם זה יקנה לו עונה נוספת בתפקיד.

הכישלון, בינתיים, לא צפוי להביא לשינויים מרחיקי לכת במדיניות המועדון, כך מעריכים בספרד. "בהנהלה מבינים שיהיו חייבים להגיב ולהחליף כמה שחקנים, אבל הם מתעקשים שמדיניות הרכש שלהם נכונה. הם לא מתכוונים להיגרר להצעות מגוחכות".

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי. AP
זמנו קצוב? סולארי/AP

נשיא המועדון לשעבר חורחה ולדאנו לא חסך בביקורות ואמר: "ללא רונאלדו, לריאל יש המון בעיות לעלות ליתרון במשחקים בהם לא מגיע לה לנצח. לברצלונה יש שחקן-על, ולריאל כבר אין. הבעיה של מדריד כרגע היא שבשפיץ היא שמה את כל הביצים שלה בידיו של ילד מאוד מוכשר, שעדיין לא מוכן". ולדאנו מדבר, כמובן, על ויניסיוס, שזומן היום בפעם הראשונה לנבחרת ברזיל, לקראת משחקי הידידות מול פנמה וצ'כיה.

"כשראול היה בגיל של ויניסיוס", סיפר ולדאנו, "עשינו איתו הכל, כל יום תיתקנו את הטעויות שלו. הוא שיחק כמו מטורף בהופעת הבכורה שלו, אבל המטרה היתה לגרום לו לשחק נכון. צריך לעשות את זה גם עם וינסיוס, הוא צריך לעצור ולהרים את הראש.

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה התייחס לקלאסיקו ולמעמדו של מאמן הבלאנקוס ואמר: "סולארי יכול להתמודד עם מצבים שכאלה. הקלאסיקו אולי היה פחות נוצץ מבדרך כלל, אבל עדיין מאוד תחרותי. לוויניסיוס יש את היכולות להפוך לשחקן חשוב מאוד בריאל מדריד".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. GettyImages
יש עוד הרבה עבודה. ויניסיוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully