וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה מודה: "מצב הרוח של השחקנים פחות טוב, מנסים להרים אותם"

28.2.2019 / 13:40

מאמן הפועל תל אביב רוצה להרים את המורל לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה בראשון, לא בונה על עייפות של היריבה ומצהיר: התקרית עם גנדה מאחוריי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב חזרה במחזור הקודם למאבקי התחתית, אבל תקבל ביום ראשון הקרוב (20:30, ספורט1) הזדמנות לברוח שוב, כשתארח את מכבי פתח תקוה. לקראת המשחק החשוב בין הקבוצות המדורגות 11 ו-12 בטבלה עם אותו מאזן נקודות, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, ערכו האדומים מסיבת עיתונאים.

"עשינו מאמץ כדי להרים את השחקנים", אמר קובי רפואה בהתייחס למצב המנטלי של הקבוצה. "כמובן שמצב הרוח פחות טוב, אבל זה טבעי כשלא מנצחים. האווירה בסך הכל טובה, חדר ההלבשה בריא מאוד, אבל כשלא מנצחים תמיד המורל ירוד. אנחנו עושים הכל כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון, כי אנחנו סובלים כרגע מחוסר ביטחון".

על מכבי פתח תקוה: "הליגה מאוד שיוויונית. רוב הקבוצות, חוץ ממכבי תל אביב, יכולות לתת פייט לכולן. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה, אבל מי שנותן יותר גם מנצח בסוף. אני לא בונה על העייפות שלהם. הם הביאו המון שחקנים, עשו שדרוגים, אבל אנחנו מתעסקים בהפועל תל אביב. עם כל הכבוד למכבי פתח תקוה ולשנים הטובות שלי שם כשחקן וכמאמן, היום אני מרוכז אך ורק בהפועל תל אביב".

על ג'וזף גנדה: "אני לא עובר על זה לסדר היום. הוא שחקן צעיר שעשה טעות, הכי קל בעולם להשעות אותו, אבל אני מכיר ג'וזף מגיל 13, הוא הבין את הדברים. ליבנו את העניינים ולא צריך לעשות סיפור מכל דבר קטן. הוא לא התנהג בהתאם, אבל אנחנו ממשיכים הלאה".

עוד בנושא

במחזור הקודם: הפועל תל אביב הפסידה 2:1 לנתניה והסתבכה בתחתית
קובי רפואה: "עשינו טעות פטאלית. המאבק בתחתית יהיה עד הסוף"
בהפועל תל אביב דואגים: "אין מגן מחליף ראוי בסגל". ג'וזף גנדה יסופסל

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. קובי אליהו
מפגש פיקנטי מול האקסית. קובי רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully