וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אין מגן מחליף ראוי בסגל". ג'וזף גנדה יסופסל

24.2.2019 / 8:29

האדומים כבר מתגעגעים למרווין פרסמן, גנדה יוזמן לבירור בעקבות ההתנהגות שלו בחילוף. בחודורוב "מקווים שאשדוד לא תנצח בקרית שמונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי האכזבה העצומה שגרר ההפסד למכבי נתניה אמש במושבה (שבת, 2:1), בהפועל תל אביב נושאים עיניים למשחק התחתית שיתקיים הערב בין עירוני קרית שמונה למ.ס. אשדוד. "אם אשדוד מנצחת, הרבה מאוד קבוצות נכנסות למאבקי הירידה, נקווה שזה לא יקרה", אמר גורם במועדון. ביום ראשון הבא האדומים יארחו את מכבי פתח תקוה שצמודה אליהם בטבלה ונמצאת בעצמה במאבק הישרדות עיקש.

הפועל תל אביב לא יודעים איך לעכל את התקופה הנוכחית. לפני שבועיים הקבוצה גברה על הפועל באר שבע ופתאום נשמעו דיבורים על השתחלות של הרגע האחרון לפלייאוף העליון. אבל מאז נצברה נקודה בלבד מתוך שש אפשריות והאדומים פגשו את המציאות מחדש. המאמן קובי רפואה הרגיש שקיימת זחיחות מאז הניצחון לפני שבועיים וניסה להוריד את השחקנים לקרקע ובקבוצה אמרו אתמול: "יש פה תחושה שהישארות בליגה זה לא מספיק טוב וזאת הבעיה. יש כאלה שלא מבינים את המצב שלנו".

הבעיות של הפועל תל אביב לא מסתיימות במצב בטבלה. מרווין פרסמן שנפצע באימון המסכם, ייעדר לפחות עד פתיחת הפלייאוף והאדומים משלמים ביוקר על בניית סגל ללא מגן שמאלי מחליף ראוי. עבדי פרחאת, שהעמדה הטבעית שלו היא מגן ימני, החליף אתמול את פרסמן והיה לו חלק בספיגת השער הראשון ובמועדון אמרו: "אין מגן מחליף אחד ראוי בסגל ובכל פעם מהמרים על מישהו. בחיפה עמירן שקלים עלה לנו ביוקר".

ג'וזף גנדה שלא לחץ את ידו של רפואה ונראה זועף אחרי שהוחלף במחצית השנייה, יוזמן לבירור וככל הנראה לא יפתח במשחק הבא. רמזי ספורי עלה לשחק חולה לאחר שטופל באנטיביוטיקה במהלך השבוע ולכן הוחלף בדקה ה-70.

נריוס ולסקיס, שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עמוק בתחתית. הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully