וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "עשינו טעות פטאלית. המאבק בתחתית יהיה עד הסוף"

23.2.2019 / 20:40

מאמן הפועל תל אביב אחרי ההפסד 2:1 למכבי נתניה: "מקווה שנדע לקחת נקודות". ברדה: "מאושרים בשביל המועדון. מצפים לנו ימים יפים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שמחה אדירה בצד אחד, דאגה גדולה בצד השני: מכבי נתניה הבטיחה הערב (שבת) את מקומה בפלייאוף העליון של ליגת העל, אחרי שניצחה 1:2 בחוץ את הפועל תל אביב במחזור ה-24. בעוד היהלומים חגגו את ההישג ואת הניצחון הראשון על האדומים אחרי שש שנים, הפועל תל אביב הבינה אחרי הניצחון של בני סכנין על בני יהודה שהיא עדיין בצרות צרורות בתחתית. היא במקום ה-11 עם 25 נקודות, מרחק של ארבע נקודות בלבד ממ.ס. אשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום ויש לה משחק חסר.

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, אמר בסיום: "במחצית השנייה היינו ראשונים לכדורים אבל עשינו טעות פטאלית שלא מתאימה לנו, וזו התוצאה. הגענו למצבים, קורות, אבל מבחן התוצאה קובע ונכשלנו בו. היינו בתחתית ואנחנו עדיין בתחתית, המאבק יהיה עד הסוף ואני מקווה שנדע לקחת את הנקודות במשחקים הבאים".

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי. יוסי ציפקיס
"סלובו החליט שלא להחליף אותו והוא פגע בינגו". פאטוס בצ'יראי/יוסי ציפקיס

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה: "אנחנו ממשיכים בתהליך. מאושרים בשביל המועדון, שמוכיח פעם אחר פעם לנהל אחרת את הכדורגל. אנחנו מקדישים את זה לבעלים והאוהדים, עכשיו צריכים לסמן את המטרה הבאה, נותרו עשרה משחקים ואנחנו רוצים לטפס כמה שיותר גבוה. מצפים ימים יפים למכבי נתניה. סלובו החליט שלא להחליף את בצ'יראי והוא פגע בינגו, דווקא במשחק פחות טוב שלו. אנחנו מאושרים בשבילו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully