וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא רוצה שהמסע ייגמר, דראפיץ': "אני בתקופה הכי טובה שלי"

28.2.2019 / 7:17

אחרי שהעפילה לחצי גמר הגביע, מכבי נתניה משבחת את מלדה, דני עמוס ובצ'יראי הלוהט. דראפיץ' התרגש: "לקחתי אליפויות בחיפה, הצלחתי ובבית"ר, אבל ככה, עם הקבוצה מהעיר שלי, זה ההישג הכי גדול שלי"

האתר הרשמי של מכבי נתניה

אושר גדול נרשם אמש (רביעי) במכבי נתניה בעקבות ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. במועדון היה הרבה מתח לפני המשחק אתמול מול מכבי פתח תקוה. העובדה שאוהדים רבים הגיעו למשחק ורצו את הכרטיס לחצי הגמר ושהבעלים אייל סגל סימן את הגביע כמטרה עליונה, הכניסו את השחקנים לדריכות גדולה ואפילו לחץ, שבאו לידי ביטוי בכך שהקבוצה שיחקה פחות טוב ממה שהיא רגילה לשחק כבר למעלה מחודש.

מה ששינה את המשחק היה הכניסה של יונס מלדה במקום גיא מלמד שנמצא בצל של פאטוס בצ'יראי. מלדה נכנס מצוין ועזר לחבריו לייצר מצבים ולשלוט במשחק עד שער היתרון של בצ'יראיי. בקבוצה ציינו גם את דני עמוס שבתחילת המשחק לקח כדור מאוד מסוכן והיה טוב לאורך כל המשחק.

עוד בנושא
מכבי נתניה נפרדה ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה ועלתה לחצי גמר הגביע
שחקני מכבי נתניה חגגו, דראפיץ': "בצ'יראי יהיה פה גם בשנה הבאה"
גם הפועל חדרה חגגה העפלה לחצי הגמר: "מי האמין שככה תיראה העונה שלנו?"

שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
איזו עונה מדהימה, נתניה חוגגת/קובי אליהו

המאמן סלובודאן דראפיץ' לא יכול היה לבקש מתנה גדולה מזו ליום הולדתו ה 53 שחל היום. "אני בתקופה הכי טובה שלי", התרגש דראפיץ' בתום המשחק. "עברתי הרבה בכדורגל. לקחתי שלוש אליפויות כעוזר מאמן במכבי חיפה והייתי במקום שלישי עם בית"ר ירושלים. אבל להיות במקום שני ובחצי גמר עם קבוצה כזו מהעיר שלי זה ההישג הכי גדול שלי בינתיים. יש אנרגיה מאוד חיובית במכבי נתניה. אנחנו רוצים לדחוף אותם כמה שיותר רחוק. אנחנו בפורמה טובה וכולם שואלים מתי תבוא הנפילה של מכבי נתניה. אבל יש משהו מיוחד בקבוצה הזו. חיבור מיוחד שיצרנו. אנחנו רוצים שהחלום הזה לא ייגמר. אנחנו רוצים להמשיך את המסע שלנו כבר נגד בית"ר ירושלים בשבת".

הקשר סתיו פיניש, שמכיר את תחושת הזכייה בגביע המדינה מבני יהודה, אמר אמש: "אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. לא נסתפק בחצי הגמר. חוויתי כבר הנפת גביע עם בני יהודה. זה כיף גדול. כל השבוע ניסיתי להגיד לשחקנים איזה אושר זה לזכות בגביע".

פיניש סיפר על הסוד של מכבי נתניה: "יש לנו צוות שמוריד אותנו לקרקע. כל משחק עובדים עלינו כדי שנמשיך להיות רעבים. כל אחד רוצה להגיע לתוצאות גם אישיות וגם קבוצתיות. זה כיף לשחק עם שחקנים טובים כמו פאטוס בצ'יראי ועלי מוחמד. אנחנו לומדים הרבה מהתשוקה שלהם למשחק".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי נתניה סיימה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה והעפילה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
וזה עוד לא נגמר. רוצים גם גביע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully