וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "רוצים להמשיך לחלום, פאטוס בצ'יראי יהיה כאן גם בעונה הבאה"

27.2.2019 / 23:07

מאמן מכבי נתניה חגג את ההעפלה לחצי הגמר ושלל עזיבה של הכוכב הלוהט. גיא לוזון: "אנחנו בדרך הנכונה, אני נהנה מכל רגע"

בווידאו: התגובות אחרי מכבי נתניה - הפועל תל אביב

מכבי נתניה העפילה לחצי גמר גביע המדינה לראשונה מאז 2014 (אז גם הגיעה לגמר), כשסיימה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה ועלתה בזכות ה-0:1 הקטן שהעניק לה פאטוס בצ'יראי במשחק הראשון. כמו אז, גם היום היה החלוץ הלוהט גיבור הערב, עם שער שישי ברציפות (88). תומאש סיבוק איזן לקבוצה של גיא לוזון (92), שתעבור להתעסק בקרבות התחתית ובמשחק החשוב מול הפועל תל אביב ביום ראשון.

"זה גביע, תמיד הולך קשה", אמר סלובודן דראפיץ'. "יש התרגשות. בשנה שעברה הפסדנו ולא הגענו אפילו לרבע הגמר, מאוד רצינו את זה בשביל בעל הבית והאוהדים. הגיעו 3,000 איש למושבה במזג אוויר כזה, זו חוויה. אני מאוד מרוצה. הבטחנו כרטיס לפלייאוף עם מקום שני בליגה, עכשיו אנחנו בחצי הגמר ורוצים להמשיך לחלום. אני שמח שאנחנו יכולים לתקן את הדברים שלנו דרך ניצחונות ועלייה לחצי הגמר. תוצאת המשחק הראשון השפיעה, יש פה שחקנים שלא היו במעמדים האלה, אבל יש את פאטוס בצ'יראי. הוא מבקיע ונותן לנו את השקט הזה".

המאמן התבקש להרחיב על החלוץ הנהדר שלו והדגיש: "מכבי תל אביב לא פנו אליו, אני מצטער שזה יצא ככה כי איביץ' חבר שלי ויצא כאילו אמרתי שהוא דיבר איתו. איביץ' רק אמר שהוא שחקן מעולה ולא מעבר לזה. יש לנו אופציה עליו, שנה הבאה הוא יהיה במכבי נתניה בטוח. עוד שנתיים, אני לא יודע איפה יהיה. לגבי העונה הבאה אין ספק. נבנה את הקבוצה על בצ'יראי ועוד כמה שחקנים כישרוניים שיש פה".

שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
הכל הולך לה. נתניה חוגגת/קובי אליהו

מנגד, גיא לוזון התעקש למצוא את חצי הכוס המלאה מאז הגיע לקבוצה: "אנחנו בתקופה האחרונה משחקים כדורגל טוב, גם נגד מכבי תל אביב וגם פה. אם משחקים כדורגל טוב, אין בלוף - התוצאות יבואו. אנחנו בדרך הנכונה, משתפרים ממשחק למשחק ואני יודע שנביא נקודות. הגעתי לפני המשחק מול בני סכנין כשיכולנו לרדת למקום האחרון, ידעתי לאן אני בא ואני נהנה מכל רגע. אני שמח שהגעתי לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully