וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חוגגת העפלה לחצי הגמר: "בתחילת הדרך אף אחד לא האמין"

27.2.2019 / 21:12

הסינדרלה של ליגת העל הדיחה את הסינדרה של הגביע. עוזר המאמן רון קלר: "לא נבוא לחצי הגמר כדי לשמש תפאורה". מאמן כפר קאסם איסמעיל עאמר: "היינו יותר טובים"

שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
זה ייגמר עם גביע? חדרה חוגגת/שלומי גבאי

העונה הקסומה של הפועל חדרה נמשכה הערב (רביעי), כשהסינדרלה של ליגת העל ניצחה 0:1 את הסינדרלה של גביע המדינה (2:4 בסיכום המשחקים) מ.ס. כפר קאסם מליגה א', והעפילה לשלב חצי הגמר גם ללא מאמנה המורחק ניסו אביטן.

"שיחזרנו את ההישג, שמח שהגענו לחצי הגמר", אמר עוזר המאמן רון קלר. "היכולת? המטרה הושגה וזה הדבר החשוב. נשתדל לעשות את כל המאמצים לעמוד גם במטרה הבאה שלנו, שהיא לעלות לפלייאוף העליון. בתחילת הדרך אף אחד לא האמין במה שהשגנו העונה. המטרה היא לא לבוא לחצי הגמר כדי לשמש תפאורה, אלא לעשות עוד צעד אחד קדימה. נשפר מה שצריך לשפר לקראת משחק הליגה הבא".

מאמן מ.ס. כפר קאסם, איסמעיל עאמר, החמיא לשחקניו: "היינו יותר טובים. אני לא אוהב לקבל מחמאות, הייתי מעדיף לעבור שלב, אבל אין טענות לשחקנים. לא נפלנו מחדרה. עם קצת ריכוז בהתקפה היינו מבקיעים. אני גאה בשחקנים, הם נתנו את הכל, 200 אחוז. עכשיו נתרכז בליגה. הטעות של מחאג'נה? לא קרה כלום, טוב שזה קרה בגביע ולא בליגה. כשעושים טעויות כאלה נגד קבוצות מליגת העל משלמים על זה. אנחנו רוצים לעלות לליגה הלאומית, אנחנו קבוצה מצוינת ואנחנו רוצים וצריכים לעלות ליגה. להגיע לרבע הגמר זה מכובד. עשינו את הכל בכבוד, גם כשהפסדנו נראינו טוב. חבל שנשארנו רק עם המחמאות, אבל נסתכל קדימה".

מאמן מ.ס. כפר קאסם איסמעיל עאמר. שלומי גבאי
נותר עם המחמאות, והוא לא אוהב את זה. עאמר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully