וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "שחררנו את ריי כדי לשתף את השחקנים הישראלים"

לקראת דרושאפקה (ה', 21:05, ספורט5), מאמן מכבי תל אביב התייחס לאבדיה: "ארצה לתת לו עוד דקות, אבל הוא לא יקבל מתנות". על היריבה: "לא יהיה קל, נצטרך להיות בשיאנו"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

מעתה ועד תום העונה, מכבי תל אביב יודעת שאסור לה למעוד אם ברצונה להשתחל לשמינייה הראשונה ביורוליג. בתור התחלה, חייבת האלופה הישראלית לנצח מחר (חמישי, 21:05, ערוץ 5) את דרושאפקה, נועלת הטבלה, שניצחה עד כה שלושה משחקים בלבד העונה.

"יש לנו משחק מאוד חשוב, כולם רואים שדרושאפקה אחרונה אבל זו קבוצה מאוד מסוכנת, קבוצה שאין לה מה להפסיד", אמר יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים. "היא משחקת בלי לחץ, לריאל מדריד היא הפסידה בשניות הסיום, גם מול מילאנו היא היתה צמודה. נצטרך להיות מאוד ממוקדים ומוכנים. אני מצפה שכל השחקנים יבינו שהמשחק לא יהיה קל, נצטרך להיות בשיאנו וביחד עם האוהדים לעשות צעד נוסף אל עבר המשימה שלנו. אנחנו קבוצה שלוחמת, אבל יש עוד הרבה מה לעשות כדי להגיע לרמה הגבוהה".

על ההחלטה להשאיל את קנדריק ריי אמר המאמן היווני: "אנחנו מאוד אוהבים אותו, זו הסיבה שאפשרנו לו ללכת. היתה לו הצעה ללכת ולשחק יותר, וזה עדיף עבורו מאשר להישאר פה ולשחק מעט. היה לי קשה למצוא לו דקות משחק.

"אמרתי כבר שאני רוצה לבנות בסיס ישראלי, אני רוצה לשתף את השחקנים הישראלים, זוסמן שכבר משחק, עכשיו גם דני אבדיה ישחק ביורוליג. אם תזכרו, אני זה שהעניק לו את הופעת הבכורה ביורוליג, ועם הזמן ארצה לתת לו עוד דקות. לא אתן מתנות לאף אחד, הוא יצטרך לעבוד קשה. דני לא היה איתנו כבר 25 יום, הוא צריך להסתגל בחזרה אלינו, כי הוא שיחק והתאמן עם קבוצות שונות. כעת צריך להחזיר אותו למציאות, כי מכבי היא המציאות, השיפור הטוב ביותר שלו יהיה בקבוצה שלו. הוא צריך להיות צנוע ולעבוד קשה, יש לו עתיד ורוד. צריך להגן על הדברים שמסביבו ואנחנו נעשה את זה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: "אי אפשר לבוא לשחקן ולומר לו - תשב פה ואל תשחק"
מכבי תל אביב: קנדריק ריי הושאל ללה מאן עד תום העונה

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
לא מזלזל לרגע ביריבה. ספרופולוס/לירון מולדובן

המאמן היריב סלצ'וק ארנאק אמר: "מכבי קבוצה התקפית טובה מאוד, היא משחקת כדורסל ממושמע תחת ספרופולוס ויש לה גבוהים ניידים שיכולים לעשות הרבה נזק. נצטרך להיות ממוקדים ולשחק חכם למשך כל 40 הדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully