וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אי אפשר לבוא לשחקן ולומר לו - תשב פה ואל תשחק"

קנדריק ריי הושאל ממכבי תל אביב ללה מאן עד לסיום העונה אחרי שהצהובים דחו את ההחלטה לגבי רישומו גם למשחקי הליגה: "העתיד הגדול שלו עוד לפניו". בקבוצה ישלימו את ההכנות לקראת המשחק נגד דרושפאקה בחמישי

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

מכבי תל אביב הודיעה אמש (שלישי) כי הגארד קנדריק ריי יושאל עד לסיום העונה לקבוצת לה מאן הצרפתית, וכפועל יוצא מצמצום הסגל ל-12 שחקנים בלבד, יתלבש דני אבדיה למשחקי היורוליג של הקבוצה. לריי חוזה מובטח לעונה הבאה במדים הצהובים, עם אופציה לעונה נוספת.

השבועות האחרונים היו טלטלה סביב הנושא של ריי, עד שהתקבלה ההחלטה לאפשר לו לצאת להשאלה. לפני כמספר שבועות סברו במכבי כי יהיה זה נכון לרשום את הגארד גם למשחקי הליגה, מה שיאפשר לו לראות דקות משחק, דבר שצומצם באופן משמעותי עם חזרתו של ג'רמי פארגו. אלא שבדיונים בין ראשי הצוות המקצועי להנהלה הוחלט להמתין עם הרישום עד לתום מועד ההעברות, מחשש לפציעה של שחקן בעמדה אחרת. בסיטואציה הזאת, ריי היה אמור להמשיך לחכות לפירורים של דקות ביורוליג, והאפשרות לעבור ללה מאן עד לסיום העונה קסמה לו.

שחקן מכבי תל אביב, קנדריק ריי. יוסי ציפקיס
מכבי לא היתה יכולה לייבש אותו. קנדריק ריי/יוסי ציפקיס

"אי אפשר לבוא לשחקן ולומר לו - אתה לא משחק בליגה, אתה הגארד הרביעי ברוטציה ביורוליג, תשב פה ואל תשחק, במיוחד כשיש קבוצות טובות שמציעות לו עמדה משמעותית", סיפרו במועדון אמש, "קנדריק הוא גבר אמיתי. היה חבר יוצא מן הכלל בחדר ההלבשה, ובטוחים שהעתיד הגדול שלו עוד לפניו".

כאמור, ריי חתם בקיץ על חוזה לשלוש שנים במדים הצהובים, כשהיה ברור שאחרי חלון הנבחרות של חודש ספטמבר, עם שובו של סקוטי ווילבקין מנבחרת טורקיה, הוא יושאל לעונה אחת. אלא שדווקא אז, כשקבוצות רבות שוקלות לצרפו, נפצע ג'רמי פארגו וריי קיבל את ההזדמנות. לאחר צירופו של רמון סשנס, היה קרוב ריי לחתימה בווילרבאן עד לסיום העונה, אך סשנס עזב לאחר זמן קצר, והמאמן חהדש יאניס ספרופולוס העניק לריי הזדמנויות לא מעטות. ההזדמנויות הללו נעלמו עם חזרתו של פארגו לכשירות.

בקבוצה ישלימו היום את ההכנות למשחק מחר נגד דרושפאקה (21:05, ספורט 5) עם האימון המסכם ומסיבת העיתונאים הרשמית. במכבי יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון על הקבוצה הטורקית יהפוך את סיכויי העלייה שלהם לפלייאוף ללא ריאליים, במיוחד לאחר ההפסד הכואב בשבוע שעבר למילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully