וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מבויים? טענות שאלוף ה-WWE שיקר לגבי מחלת הסרטן שלו

28.2.2019 / 0:02

ארבעה חודשים לאחר שהודיע לעולם שהוא חולה בלוקמיה הדהים רומן ריינס כששב לזירה וסיפר שהסרטן שלו בנסיגה. מיד צצו ברשת כאלה שטוענים שהכל היה שקר אחד גדול ויש להם "הוכחות", אבל אז ארגiן צדקה לחולי לוקמיה עשה סדר בדברים

בסרטון - רומן ריינס מודיע שהוא חולה בלוקמיה ומוותר על חגורת האליפות

לפני ארבעה חודשים הדהים האלוף האוניברסלי והכוכב הכי גדול של ה-WWE, רומן ריינס, את עולם ההיאבקות כשהודיע שהוא חולה כבר 11 שנים בלוקמיה (סרטן הדם) ושהמחלה שבה לקנן בגופו ולכן הוא מוותר על האליפות ונוטש את הזירה על מנת להילחם בה. ביום שני האחרון הוא הדהים שוב את כולם כששב לזירה ובעיניים דומעות הודיע שהסרטן נמצא בנסיגה ושהוא חוזר. הקהל היה נרגש במיוחד והרעיף עליו אהבה, הצופים בבית הזילו דמעה וכולם שמחו למשמע החדשות הטובות.

בעצם - כמעט כולם. היו כאלה שהטילו ספק באמיתות החלמתו ההירואית. תיאוריית קונספירציה שצוברת תאוצה בטוויטר בימים האחרונים טוענת שריינס והנהלת ה-WWE שיקרו לצופים וכי הכל היה תרמית אחת גדולה - וחלק מהסיפור של הספורט המבויים. מספר גולשים טענו שריינס בסך הכל רצה לקחת חופשה בכדי להשתתף בצילומי הסרט "הובס ושואו" מסדרת סרטי "מהיר ועצבני" עם בן דודו, דווין (הרוק) ג'ונסון. אחרים אמרו שזו הייתה דרך נלוזה של ה-WWE לגרום לקהל לעודד את ריינס, אותו הם מנסים (ללא הצלחה ממשית) במשך השנים האחרונות להפוך לכוכב האהוב ביותר של הארגון.

עוד בנושא
טרגדיה נוספת בעולם ה-WWE: ג'ים ניידהארט הלך לעולמו בגיל 63
כוכבת ה-WWE ושחקנית הפורנו עלולה להכנס לכלא לתקופה ארוכה
"כוכב ה-WWE וחבריו סיממו אותי ולאחר מכן הוא ניסה לאנוס אותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully