וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב ה-WWE וחבריו סיממו אותי ולאחר מכן הוא ניסה לאנוס אותי"

6.2.2018 / 8:45

פילומנה שיהאן, שהתלוננה על תקיפה מינית מצדו של אנזו אמורה שפוטר מה-WWE בעקבות התקרית, התראיינה וסיפרה על האירוע: "הוא אמר לי שאני צריכה להתחנן שהוא ירצה לעשות איתי משהו"

אתר רשמי

ב-WWE חגגו לפני כשבועיים 25 שנים לתכנית הדגל שלהם "RAW". מי שחסר בחגיגה הוא אלוף הארגון במשקל קל, אנזו אמורה, שהושעה ולאחר מכן פוטר מהארגון בעקבות דיווחים על תקיפה מינית שביצע. המתלוננת, ששמה פילומנה שיהאן, סיפרה שחבריו של אמורה סיממו אותה בחודש אוקטובר האחרון והשאירו אותה עם אמורה שתקף וניסה לאנוס אותה. כתוצאה מכך היא דיווחה שהיא עברה טיפול נפשי ארוך ובשבוע שעבר הגישה תלונה למשטרת פיניקס, שעדיין חוקרת את המקרה.

"אמרתי לו שאני רוצה להכיר אותו לפני שנעשה משהו", סיפרה שיהאן בראיון ל-TMZ. "הוא וחבריו סיממו אותי לגמרי ואז הוא ניסה לאנוס אותי. הוא אמר לי שיש לו מיליון עוקבים באינסטגרם ואני צריכה להתחנן שהוא ירצה לעשות איתי משהו. אמרתי 'לא'. אני רק זוכרת את כמות הפעמים העצומה שאמרתי 'לא, אני לא רוצה'. בכיתי והתחננתי בפניו לא לעשות את זה, אבל הוא זרק אותי על המיטה בצורה כל כך אגרסיבית שהתעלפתי. זה לא עצר אותו והוא המשיך בתקיפה המינית", סיכמה המתלוננת.

שיהאן מספרת על ניסיון האונס שעברה

פרקליטו של אמורה הגיב למקרה ואמר: "מרשי דוחה בתוקף את ההאשמות. הוא משתף פעולה עם הרשויות ומקווה שהתיק ייסגר בקרוב". אמורה, או בשמו האמיתי אריק ארנדט, הצטרף לארגון ב-2012 והתאבק בבראנד הפיתוח NXT עד שעלה לרוסטר הראשי ב-2016 יחד עם שותפו, ביג קאס. לאחר שהזוג נפרד הוא זכה באליפות המשקל הקל בספטמבר 2017 והיה אמור להתחרות באירוע הקרוב של הארגון, הרויאל ראמבל, ולהגן על האליפות נגד סדריק אלכסנדר, אך הקרב בוטל והאליפות נלקחה ממנו וכרגע היא לא מוחזקת על ידי אף אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההודעה הרשמית של ה-WWE על שחרורו של אמורה

עורך דינו של אמורה מכחיש את ההאשמות

בן זוגה לשעבר של שיהאן פרסם סרטון ביוטיוב בו הוא מכנה אותה "מיס גוצ'י המכשפה" וטוען שהוא יודע שהיא לא נאנסה ואף מציג הוכחות שלדבריו מזכות את המתאבק מחשד.

החבר לשעבר של שיהאן יוצא להגנת המתאבק

באתרי הספורט בהן דווח על הפיטורים צויין כי הוא פוטר לא בשל החשד באונס (כיוון שלא הוגש נגדו כתב אישום מאז הוגשה התלונה למשטרה) אלא כי לא דיווח לחברה בזמן אמת על ההאשמות נגדו. כעת מוחתמת עצומה ברשת הקוראת להעסקתו מחדש בארגון ההאבקות.

אמורה לא נחשב למתאבק מצטיין בזירה, אולם הוא הבריק ביכולותיו לבדר את הקהל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully