וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ה-WWE ושחקנית הפורנו עלולה להכנס לכלא לתקופה ארוכה

7.3.2018 / 8:41

"סאני", ששמה האמיתי הוא טמי סיץ', נעצרה בארצות הברית, שם הוגדרה כנמלטת מהחוק, ומואשמת בשישה סעיפים בשל התנהגות העבר הפרועה שלה. זה עלול להיגמר בכלא. בשנות ה-90 היא הייתה האישה שהורידו הכי הרבה תמונות שלה באינטרנט

אגדת ה-WWE סאני/מתוך טוויטר

כוכבת העבר של ארגון ההיאבקות WWE, "סאני" (או בשמה האמיתי תמי לין סיטץ') עלולה לבלות את חמש השנים הקרובות בבית הכלא. היא נעצרה בשבוע שעבר בניו ג'רזי, שם כבר הוגדרה כנמלטת מהחוק. על פי דיווח ב-TMZ, אחת מהנשים הפופולאריות בעולם ההאבקות בעבר, כיום בת 45, נעצרה וסכום הערבות לשחרורה עומד על 6,000 דולרים.

עוד בנושא:
"כוכב ה-WWE וחבריו סיממו אותי ולאחר מכן הוא ניסה לאנוס אותי"
מחשבות אובדניות ואנורקסיה: מתאבקת ה-WWE פייג' על המשבר מהדלפת סרטוני הסקס

תמונת המעצר של תמי סיץ'. TMZ, אתר רשמי
תמונת המעצר של סאני/אתר רשמי, TMZ

אז מה בדיוק קרה? עדיין לא ממש ברור. סיטץ', שנכנסה להיכל התהילה של ה-WWE ולפני כשנתיים גם השתתפה במספר סרטי פורנו, מואשמת בשישה סעיפים - ביניהם ביזוי בית המשפט ואי ציות לחוק. ככל הנראה, מרבית הסעיפים הללו קשורים לכך שהיא לא הופיעה לבית המשפט בשני מקרי עבר, מה שהוביל למעצרה הנוכחי.

עוד באותו נושא

כוכב ההיאבקות "קמאלה" נאבק על חייו

לכתבה המלאה

הסרטון לכבודה מתוך טקס היכל התהילה של ה-WWE ב-2011

"סאני" נעצרה ארבע פעמים בעבר, בפנסילבניה, בין 2015 ו-2016, והודתה באשמה בשני מקרים של נהיגה בשכרות, בגללם אף נכנסה לתכנית גמילה. השופט גזר עליה אז 97 יום בכלא, אך היא שוחררה מבלי לבלות יום אחד מאחורי סורג ובריח.

כשלושה שבועות לאחר מכן נעצרה שוב, הפעם על נהיגה ללא רשיון, ונקנסה ב-1,500 דולר. לאחר מכן הגיעה תכנית הגמילה, במימון ה-WWE, וגם 75 שעות של עבודות שירות. אלא שכעת, כאמור, הגיעה המעצר, וגורלה עדיין לא ברור.

"סאני" היתה אחת מהנשים הפופולריות ב-WWE באמצע שנות התשעים, אז ניהלה מספר מתאבקים וליוותה אותם לזירה. היא אפילו הוכתרה ב"אישה שמורידים הכי הרבה תמונות שלה ב-AOL ב-1996. בשנת 2011 היא הוכנסה להיכל התהילה של ה-WWE. ב-2016 היא השתתפה בסרט פורנו בשם "Sunny Side Up: In Through the Backdoor"שזכה להצלחה גדולה.

ביום חמישי שעבר היא פרסמה באינסטגרם תמונת עבר שלה מטקס היכל התיהלה וכתבה: "החיים הם משוגעים כשאתה חי את החלום שלך, נכון?".

צפו בה חושפת את כל המתאבקים איתם שכבה

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully