וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה נוספת בעולם ה-WWE: ג'ים ניידהארט הלך לעולמו בגיל 63

מי שהיה חלק מהצמד המיתולוגי "הארט פאונדיישן" יחד עם ברט 'היטמן' הארט האגדי, השאיר את קהילת ההיאבקות בהלם. זכה פעמיים עם 'היטמן' באליפות הזוגות של ה-WWF בסוף שנות ה-80

סיפורו של המתאבק רודי פייפר/WWE

בווידאו: אגדת ההיאבקות רודי פייפר

עולם ה-WWE נפרד בסוף חודש יולי מחבר היכל התהילה ניקולאי וולקוף, והיום (שני) עליו להתאבל על אגדה נוספת: ג'ים ניידהארט, מי שהיה אלוף הזוגות של ה-WWF יחד עם ברט 'היטמן' הארט האגדי, הלך לעולמו בגיל 63. הצמד היה ידוע כה"הארט פאונדיישן", זכה פעמיים באליפות הזוגות והיה אחד מהצוותים החזקים בארגון. בהמשך, ההצלחה סיפקה מקפצה לקריירת היחידים של 'היטמן', שהפך לאחד מהמתאבקים הגדולים בתולדות הארגון.

ניידהארט התאמן ב'צינוק' היוקרתי של סטו הארט והתחיל להתאבק בשנת 1979. בסוף שנות ה-80 הוא הגיע ל-WWF שם הפך לאחת מהדמויות המוכרות והאהובות ביותר. הוא התחתן עם אלי הארט, בתו של סטו ואחות של ברט ואואן, והפך בכך באופן רשמי לחלק ממשפחת הארט. יש לו מספר בנות, ביניהן נטליה, שהיא מתאבקת WWE כיום שזכתה פעמיים באליפות הנשים של הארגון.

ה"הארט פאונדיישן" הפך לסטייבל נחשב בארגון במרוצת השנים, אך גם לטרגדי במיוחד. לא מעט מחבריו בהמשך הלכו לעולמם, ובינהם אואן הארט, הבריטיש בולדוג, בריאן פילמן וכעת גם ניידהארט.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הלם בעולם ה-WWE: ניקולאי וולקוף הלך לעולמו
כנגד כל הסיכויים: כוכב ה-WWE דניאל בריאן חזר להתאבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully