וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מסי הגשים לילד חלום, לוחם ה-WWE מת במפתיע

אשתו של גואדרדו שחקן בטיס הפיצה סרטון שבו מסי מצטלם עם בנו לאחר ה-0:5 של ברצלונה, ניקולאי וולקוף (70), שהיה ידוע בשל דמות של מתאבק סובייטי, הלך לעולמו, וגם: תגובה קורעת של שופט הכדורסל

סיפורו של המתאבק רודי פייפר/WWE

ניקולאי וולקוף, מתאבק ה-WWE (בעבר WWF) האגדי וחבר היכל התהילה, הלך לעולמו אתמול (ראשון) בגיל 70. וולקוף, או בשמו האמיתי יוסיפ ניקולאי פרוזוביץ', היה מעורב בענף יותר מ-50 שנה. הוא היה ידוע בשל דמותו: מתאבק סובייטי בזמן המלחמה הקרה בשנות ה-80', דמות אשר הוגדרה כאחת מאבני הדרך לתפקיד ה'היל' המודרני בהיאבקות בידורית ('האיש הרע' או 'הנבל') וסחטה שריקות בוז רבות מהקהל בכוונה תחילה. וולקוף היה מגיע לזירה בלבוש סובייטי, עם דגל סובייטי וביקש מהקהל לעמוד ולכבד את ההמנון הסובייטי, זאת למרות שבמקור פרוזוביץ' הוא קרואטי.

"כאחד מה'נבלים' הגדול ביותר בתולדות הענף, וולקוף הפך לדמות אייקונית עבור כל מי שצפה בו", נכתב בהודעה הרשמית של ה-WWE. וולקוף התאבק לא פעם עם האלק הוגאן וזכה פעם אחת באליפות הזוגות של ה-WWF עם האיירון שיק. וולקוף נכנס להיכל התהילה של הארגון בשנת 2005. "הוא ייזכר כאחד מהגדולים ביותר", הוסיפו בהודעה הרשמית של ה-WWE.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מתאבק ה-WWE, גלן ג'ייקובס, צפוי להיבחר לראש עיריית נוקס
כנגד כל הסיכויים: כוכב ה-WWE דניאל בריאן חזר להתאבק

מסי מגשים חלום לבן של גואדרדו

בינואר השנה ברצלונה מחצה 0:5 את בטיס של אנדראס גואדרדו המקסיקני. אולם, בנו של גואדרדו, מקסים, לא ישכח את הערב הזה לעולם. אשתו של גואדרדו סנדרה דה לה וגה העלתה סרטון שבו רואים איך גואדרדו ניגש עם בנו הקטן לחדר ההלבשה כדי שזה יצטלם עם מסי האליל שלו. מסי כמובן נענה למחווה, הצטלם עם מקסים הקטן והפך אותו למאושר באדם.

עוד באותו נושא

כנגד כל הסיכויים: כוכב ה-WWE דניאל בריאן חזר להתאבק

לכתבה המלאה

עזבו את הדאנק, תראו את התגובה של השופט

אפרופו הצגות של שופטים

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully