וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ראמוס גער בבייל, "מתנהג כמו שחקן ריאל לשעבר"

בבלאנקוס אף העניקו כינויים מעליבים לכוכב הוולשי ש"יודע שיעזוב בסיום העונה", על פי דיווחים. סוכנו מכחיש: "הזבל הזה לא מטריד אותו"

מתן בכור, מתן חדד

ריאל מדריד תארח הערב (רביעי, 22:00 ספורט4) בסנטיאגו ברנבאו את יריבתה הגדולה, ברצלונה, בגומלין חצי גמר גביע המלך. המשחק הראשון בין הקבוצות שהתקיים בקאמפ נואו הסתיים בתיקו 1:1 שמשרת את הקבוצה ממדריד לקראת המפגש הצפוי הערב, והיא מגיעה ביתרון בזכות שער החוץ שכבשה. לפי התקשורת הספרדית מדובר במשחק עונה עבור הבלאנקוס שחווים עד כה עונה די מאכזבת, וניצחון על ברצלונה "באל קלאסיקו" יכול לשנות את העונה ולתת ביטחון רב לקבוצה.

באשר להרכב, גארת' בייל שהיה במוקד הסערה בשבוע האחרון, צפוי להמשיך להיות מסופסל כאשר ויניסיוס ולוקאס ואסקס יפתחו לצידו של קארים בנזמה בחלק הקדמי. מי שאולי יערוך את הופעת הפרידה שלו בהרכב של הבלאנקוס הוא קיילור נבאס. השוער הקוסטריקני עומד בין הקורות במשחקי הגביע, אך אם הבלאנקוס יודחו ייתכן וזה יהיה משחקו האחרון כאשר זה צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ.

אין ספק שהוולשי הוא הדמות המעניינת ביותר בשורות אלופת אירופה בימים האחרונים. ב"אס" פרסמו היום תמונות חדשות מהמשחק האחרון, בו סירב לחגוג עם לוקאס ואסקס, אבל זה לא הכל: מתברר כי גם נאצ'ו ודני קרבחאל זכו ליחס קריר למדי, זאת בניגוד ללוקה מודריץ' ש"זכה" לקבל לחיצת יד מבייל.

עוד בנושא:

ריאל מדריד - ברצלונה: סולארי מכחיש בעיות עם בייל, ראמוס הסתבך עם אופ"א
וירוס בריאל מדריד? "בייל טרפד את הגעת אמבפה ומזלזל ברופאיו"

גארת' בייל לא חוגג, ריאל מדריד. צילום מסך
לפחות מודריץ' קיבל לחיצת יד. בייל/צילום מסך

עוד ועוד פרטים צצו ועלו לאחרונה בנוגע למעמדו של בייל, אך גם ליחסיו עם חבריו לקבוצה. בספרד נחשף היום הכינוי שהעניקו שחקני ריאל מדריד לכוכב - "החוצן", בשל התבודדותו מיתר הקבוצה. כינוי אחר הוא "הגולפאי", משום שבייל מבלה את מרבית זמנו מחוץ למועדון במשחקי גולף, בלי חבריו לקבוצה. איסקו, מרקו אסנסיו, סרחיו ראמוס, טוני קרוס ומרסלו לא אוהבים גם את העובדה שהקיצוני לא למד ספרדית אף שהוא נמצא במדריד כבר חמש שנים.

ראמוס, על פי דיווחים, אף גער בבייל בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול לבנטה בשל היחס שגילה כלפי אחד מחבריו הטובים ביותר של הקפטן, ואסקס. "בייל מתנהג כמו שחקן ריאל מדריד לשעבר, וכבר יודע שיעזוב בסיום העונה", נכתב בספרד.

סוכנו של השחקן, ג'ונתן בארנט, הכחיש את כל הדיווחים האחרונים: "הכל בסדר עם גארת', וכל הזבל שפורסם לא מטריד אותו. כמובן שזה פוגע בו שאנשים לא תומכים בו. זה מטורף, זה קורה רק בספרד ואני לא מבין למה, האוהדים צריכים להבין כמה טוב הוא".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד - ברצלונה: סולארי מכחיש בעיות עם בייל, ראמוס הסתבך עם אופ"א

לכתבה המלאה

האווירה הצפויה הערב באצטדיונה של ריאל אמורה להיות יוצאת מן הכלל. הקהל, הצמא ליכולת טובה של שחקניו, מחכה בקוצר רוח לפגוש את הקבוצה הקטלאנית ולנצח אותה במגרש הביתי. "אנו זקוקים לניצחון כמו אוויר לנשימה ואין כמו לנצח את בארסה בברנבאו" אמר אחד האוהדים לקראת המשחק, מה שמסביר בקצרה את הלך הרוח לקראת המשחק המסקרן. ריאל שמה לה כמטרה מרכזית אחרי ליגת האלופות, לזכות בתואר שהפך לנחלתה הפרטית של ברצלונה, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם ניצחון מול ברצלונה, שזכתה בתואר הזה בארבע העונות האחרונות.

הבלאנקוס, שלא ניצחו עדיין את בארסה העונה (תיקו במשחק הקודם והפסד משפיל מוקדם יותר העונה בקאמפ נואו 5:1), רוצים להוכיח לאוהדיהם המסורים ולכל המפקפקים בהם העונה שהם יכולים להדיח את היריבה המרה ולהגיע לגמר הגביע. מי שתחכה למנצחת בין השתיים היא המנצחת במפגש המקביל, ריאל בטיס או ולנסיה, שסיימו את המשחק הראשון ביניהן בתוצאה 2:2 במגרשה הביתי של בטיס. הגמר יתקיים השנה באצטדיונה של סביליה רמון סאנצ'ס פיחואן ב-25.5.19.

בייל צייץ לפני המשחק: "קבוצה! מאוחדת! יאללה מדריד!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully