וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לירן רוטמן חתם לשנה ויצטרף בקיץ

27.2.2019 / 11:00

הקבוצה מהבירה הודיעה על צירופו של שחקן הכנף ממכבי פתח תקוה, המלאבסים ידרשו פיצוי כספי באמצעות הוועדה למעמד השחקן. רוטמן בן ה-22 שותף העונה ב-12 משחקי ליגה וכבש שער אחד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הקשר לירן רוטמן, שיסיים את חוזהו במכבי פתח תקוה בקיץ ויצטרף לקבוצה מהבירה. בהודעת המועדון נכתב: "אנו שמחים להודיע כי הקשר המוכשר לירן רוטמן חתם בשורות המועדון לעונת המשחקים 2019/2020". במכבי פתח תקוה לא מתכוונים לוותר בקלות וידרשו פיצוי כספי באמצעות הוועדה למעמד השחקן.

רוטמן בן ה-22 ניהל הליך בוררות נגד מכבי פתח תקוה בשנה שעברה במטרה להשתחרר, אך נפסק שעליו לשוב למועדון. הוא שותף העונה ב-12 משחקי ליגה - רובם כמחליף - וכבש שער אחד בהפסד 3:1 להפועל באר שבע באמצע ינואר.

בית"ר ירושלים תהיה הקבוצה הרביעית בקריירה של שחקן הכנף. הוא התחיל את הקריירה בסקציה נס ציונה ועבר למכבי פתח תקוה בגיל 18 וחצי. בעונה שעברה שיחק כמושאל בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית וכבש בשורותיה 4 שערי ליגה.

בתוך כך, בבית"ר ירושלים להתכונן למשחק החשוב כל כך בשבת מול מכבי נתניה. הקשר גדי קינדה שוחרר הבוקר מבית החולים 'אסותא' באשדוד והוא אמור להגיע לבית וגן למרות שעדיין לא ברור אם יוכל לשחק בשבת במשחק. המאמן ניר קלינגר מאוד רוצה שקינדה יטול חלק במשחק הקריטי בקרב על הפלייאוף העליון, והדבר תלוי בקצב ההחלמה שלו מהבצקות בגרון בגינן הוא אושפז בתחילת השבוע. מי שעשוי לפתוח בשבת בהרכב הוא יעקב בריהון.

עוד בנושא:

האם יוסי בניון ימשיך לשחק בעונה הבאה?
בית"ר ירושלים: קינדה סובל מכאבים ובספק לנתניה, אנתוני וארן צפוי להיות כשיר

לירן רוטמן שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בעונה הבאה ישחק בטדי. לירן רוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully