וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קינדה סובל מכאבים ובספק לנתניה, אנתוני וארן צפוי להיות כשיר

25.2.2019 / 9:15

הקשר שנחבל בצווארו בהתנגשות עם והבה מרעננה התלונן על כאבים ועבר CT ב"אסותא". החלוץ אמור לחזור לאימונים מלאים, גם בן חיים חוזר לסגל

קובי אליהו

בווידאו: תגובות אחרי הניצחון של בית"ר על רעננה

גדי קינדה, קשר בית"ר ירושלים, שנחבל בצווארו במשחק נגד הפועל רעננה לאחר ההתנגשות עם בן והבה, חש כאבים עזים ביממה האחרונה ואתמול הגיע לחדר מיון בבית החולים "אסותא" באשדוד, שם הוא עבר בדיקת C.T ונשאר להשגחה במשך הלילה ולסדרת בדיקות. הקשר יישאר להשגחה עד ליום רביעי בבוקר ובשלב זה לא ברור אם יעמוד לרשותו של ניר קלינגר בשבת במשחק החשוב מול מכבי נתניה.

בתוך כך, מחר יחזרו שחקני בית"ר לאימונים לאחר יומיים חופש. אנתוני וארן אמור לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה ולהיות כשיר למשחק, בעוד אנטואן קונטה ממשיך בחיזוקים. טל בן חיים שהיה מוצהב נגד רעננה יחזור לסגל, מאור בוזגלו המורחק ימשיך להיעדר. בבית"ר ייחלו להפסדה של הפועל חדרה אתמול וממתינים היום לראות מה תעשה הפועל חיפה, בתקוה שלא תנצח את הדרבי. בבית"ר מאמינים כי הפסד של הפועל חיפה יביא למצב בו שני ניצחונות נגד נתניה והפועל תל אביב יבטיחו לקבוצה את העלייה לפלייאוף העליון.

שחקן בית"ר ירושלים גדי קינדה. קובי אליהו
בספק למשחק החשוב מול מכבי נתניה. גדי קינדה/קובי אליהו

אגב, אוהדי בית"ר ירושלים יזכו החל מהעונה הבאה לאצטדיון שכולו יהיה מקורה. זאת אחרי שראש העיר משה ליאון הודיע שביולי יחלו עבורות לקירוי היציע הדרומי בטדי, מה שישלים קירוי היקפי של כל האצטדיון.

"אחרי המון שנים אני שמח לבשר שהחל מהעונה הבאה יהיה גג ביצע הדרומי בטדי. השדרוג החדש של אצטדיון טדי יהפוך אותו לאצטדיון המתקדם והגדול בארץ. יש בירושלים את מתקני הספורט הגדולים והחדישים בארץ ואין מקום טבעי וראוי יותר מבירת ישראל לקיים בה את המשחקים הלאומיים ולארח את הטורנירים הבינלאומיים של הנבחרות שלנו", אמר משה ליאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully