וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות בחיבור וקיצורי דרך: בבוסטון מנסים להסביר את ההתרסקות

אחרי ההפסד המביך לשיקגו, הסלטיקס הושפלו גם בטורונטו. מרכוס סמארט תקף: "אנחנו לא משחקים ביחד, זה לא מפתיע אותי". בראד סטיבנס: "אנחנו מנסים לעשות קיצורי דרך". משחק נפל לקיירי: "תשאלו את בראד מה לא עובד"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שלברון ג'יימס עזב את קליבלנד בקיץ, בוסטון קיוותה להיות סוף סוף שליטת המזרח, אולי בדרך לגמר מול גולדן סטייט בסיומה של העונה. אלא שהתחזקות היריבות שלה (מילווקי, טורונטו ופילדלפיה), משבר המנהיגות של קיירי אירווינג והאווירה הלא טובה בחדר ההלבשה, מחלחלים גם לפרקט והלילה הקבוצה נחלה את הפסדה הגדול ביותר העונה, 118:95 בטורונטו השנייה במזרח. בוסטון רחוקה כעת שני משחקים מפילדלפיה הרביעית במזרח, ועלולה לפגוש אותה ללא יתרון ביתיות כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

קיירי אירווינג רשם משחק בלהות אותו הוא סיים עם 7 נקודות בלבד (3 מ-10 מהשדה) וראה את הרבע האחרון מהספסל עם פרצוף עגום במיוחד. מרכוס סמארט ניסה להסביר את הסיבות לקריסה של הסלטיקס כשאמר: "אנחנו לא משחקים ביחד. זו הסיבה העיקרית לקריסה שלנו. זה הכל. פשוט וברור. אם היינו משחקים ביחד, זה לא היה קורה. זה משהו שכולנו נצטרך לעבוד כדי להבין מה הפיתרון לבעיה שלנו".

עוד בנושא:

בוסטון שוב קרסה בטורונטו, משחק נפל לקיירי אירווינג
לא סחבק, לא מנהיג: תיאטרון האבסורד של קיירי אירווינג בבוסטון סלטיקס
"אנחנו חבורת אינדיבידואלים בלי תשוקה": בוסטון בקריסה מוחלטת

קיירי אירווינג בוסטון קוואי לאונרד טורונטו. AP
לא העונה שלו בינתיים. קיירי מול קוואי/AP

עד כמה שברירית בוסטון העונה? אחרי שאיבדה יתרון עצום בביתה מול הקליפרס והלייקרס, הסלטיקס הוה חזק במשחק הזה והובילו 30:32 בפתיחת הרבע השני. אלא שמכאן טורונטו ברחה עם ריצת 0:18 כשהיא מנצלת את סף השבירה הנמוך של יריבתה.

"המציאות היא שאנחנו לוקחים הרבה קיצורי דרך ולא משחקים טוב כפי ששיחקנו בעבר", אמר בסיום בראד סטיבנס מאמן הסלטיקס, "אני חושב שהיינו ממש טובים מול מילווקי, כך שזה לא שאנחנו לא יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו עושים יותר מדי קיצורי דרך שאי אפשר לעשות מול שום קבוצה".

עוד באותו נושא

לא סחבק, לא מנהיג: תיאטרון האבסורד של קיירי אירווינג בבוסטון סלטיקס

לכתבה המלאה

ומה היה לקיירי להגיד? כוכב הסלטיקס, שיהיה שחקן חופשי בקיץ, התייחס למשבר המקצועי והמנטלי של הקבוצה ואמר: "אני לא יודע מה הסיבה, תשאלו את בראד (סטיבנס)". על כך שסמארט אמר שהקבוצה לא משחקת ביחד, אמר: "זו הדיעה שלו. אני מכבד אותה".

"נכון לעכשיו אני לא מופתע מההפסדים שלנו משום שככה הדברים הולכים לנו", הוסיף סמארט, "אנחנו לא קבוצה שאמורה לשחק ככה, אבל כרגע אני לא מופתע. אנחנו חייבים לתקן את זה. זה לא יסתדר לבד". לבוסטון אין הרבה מדי זמן להתאבל. השחקנים יעלו על הטיסה בחזרה מקנדה לבוסטון כדי לארח את פורטלנד שמגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. בתחילת מרץ מצפה לקבוצה לו"ז קשה שכולל מפגשים מול יוסטון וגולדן סטייט החזקות וגם סקרמנטו והלייקרס שנאבקות על מקומן בפלייאוף.

טבלה. עיבוד תמונה
טבלה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully