וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חבורת אינדיבידואלים בלי תשוקה": בוסטון בקריסה מוחלטת

הסלטיקס איבדו יתרון של 28 מול הקליפרס, מרכוס מוריס תקף: "אני רואה איך קבוצות אחרות נהנות, לנו לא כיף ביחד. זה לא מקובל"

עריכת וידאו: מתן חדד

משהו רע מאוד עובר על בוסטון סלטיקס. בזמן שכל יריבותיה במזרח (פילדלפיה, מילווקי וטורונטו) התחזקו משמעותית בשחקנים מהשורה הראשונה, הקבוצה של בראד סטיבנס לא עשתה שינויים לפני סגירת חלון הטריידים ובתקופה הקרובה תצטרך להסתדר גם ללא כוכבה קיירי אירווינג שנפצע בברכו הימנית ונטש אחרי 14 דקות. עד כמה פגעה הפציעה של קיירי בבוסטון? הסלטיקס, שהובילו כבר ב-28 הפרש (!) על הקליפרס בביתם, ראו את היריבה עושה רצה של 44:75 מאז הפציעה של קיירי בדרך לניצחון 112:123 והקאמבק הגדול בתולדותיהם.

זה גם היה הקאמבק הכי גדול ב-NBA בשתי העונות האחרונות והיתרון הכי גדול שהסלטיקס שמטו מאז דצמבר 2003 וההתפרקות הזו הגיעה יומיים לאחר שהקבוצה שמטה יתרון 18 מול הלייקרס היריבה המושבעת, גם בבוסטון גארדן.

"אין תירוצים לזה, דברים כאלו קורים וכולנו צריכים להבין מדוע", אמר לאחר המשחק בראד סטיבנס, "אני אחזור הביתה ואנסה להבין מה אני יכול לעשות טוב יותר, מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר ונמשיך מפה".

שחקני בוסטון אל הורפורד, בראד וונאמייקר, מרכוס מוריס. רויטרס
תמונה אחת שווה אלף מילים ואיבוד יתרון של 28 נקודות/רויטרס

המאמן ניסה לשמור על פאסון וקור רוח למרות המפלה, מה שאי אפשר להגיד על מרכוס מוריס. הפורוורד הוותיק תלה את ההפסד בחוסר הלכידות של הקבוצה וטען שבוסטון לא נהנית לשחק כבר תקופה ארוכה.

"לא מדובר בהפסד עצמו", אמר מוריס, "מדובר בגישה שלנו במשחק. לא כיף לנו לשחק, לא כיף. אנחנו לא מתחרים ברמות הגבוהות. גם כשאנחנו מנצחים זה עדיין לא כיף. אני פשוט לא רואה את השמחה במשחק שלנו. ראיתי את כל הקבוצות האחרות בליגה, החבר'ה על הספסל וגם על המגרש עושים דברים שמראים שהם נהנים מההצלחה, הם נהנים מכל דבר ומשחקים ביחד. כשאני מסתכל עלינו, אני רואה חבורה של אינדיבידואלים".

מוריס העצבני הוסיף: "המטרה שלנו היא לזכות באליפות וזה לא השתנה. אנחנו רוצים לנצח. אם רוצים להוציא אותי מהחמישייה זה בסדר, אבל אני מנסה לנצח. זו המטרה. חלון הטריידים נסגר וזו הקבוצה שלנו. מה שעשינו במשחק הזה לא מקובל לקבוצה בקליבר שלנו".

עוד באותו נושא

OKC חזרה מפיגור 26 ביוסטון, הקליפרס מפיגור 28 בבוסטון, בכורה לגאסול

לכתבה המלאה
בראד סטיבנס בוסטון. AP
בראד סטיבנס מנסה לעכל/AP

אוקלהומה סיטי בכושר משוגע

אבל לא רק הקליפרס היו חתומים על קאמבק מטורף. אוקלהומה סיטי פיגרה ב-26 הפרש ביוסטון, אבל פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק הובילו אותה לניצחון ענק, 112:117, ניצחון שהיה העשירי שלה ב-11 המשחקים האחרונים. ג'יימס הארדן קלע 42 נקודות, 25 מתוכן במחצית הראשונה, אבל ג'ורג' להט עם 45 נקודות והוביל קאמבק אדיר במשחק שבו הת'אנדר ניצחו 20:42 ברבע השלישי וכפו משחק צמוד שהוכרע לטובת האורחים בסופו של דבר.

"היה מאץ' אפ די טוב עם הארדן, היה די כיף, עד שהם ניצחו אותנו". כך אמר בסיום מייק ד'אנטוני מאמן הרוקטס. פול ג'ורג' היה אומנם המצטיין, אבל ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל תשיעי ברציפות (21, 12, 11) וחשוב מכך קלע את הסל הכי חשוב במשחק שהחזיר את היתרון לקבוצתו 30 שניות לסיום. ווסטברוק, שהיה האחראי להפסד היחיד של הקבוצה בתקופה האחרונה עם איבוד קריטי בבוסטון, אמר לאחר המשחק: "ידעתי שיש לנו הזדמנות לנצח, חיכיתי לזמן הנכון לקלוע את הסל החשוב".

"זה אפילו לא מפתיע יותר", הוסיף טרנס פרגוסון על ווסטברוק, "אני רואה אותו עושה את זה כל הזמן, זה כל כך קל עבור שחקן מהסוג שלו. הוא מערב את כולם במשחק, הוא מנהיג. זה טריפל דאבל תשיעי רצוף שלו, זה לא שיא או משהו?

רק ג'יימס הארדן מתעלה על המספרים של פול ג'ורג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully