וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי שוקל להוציא את קפה מסגל צ'לסי, וטוען: אחרי התקרית, השחקנים מכבדים אותי יותר

אחרי השערוריה, המאמן "רוצה להעביר מסר" לשאר השחקנים מול טוטנהאם (רביעי, 21:45, ספורט 2), לא מאשים את המנהיגים הוותיקים, ומסביר למה הוא רחוק מלאבד את חדר ההלבשה

עריכת וידאו: מתן חדד

מאוריציו סארי טוען לקראת המשחק החשוב של צ'לסי מחר (רביעי, 21:45, ספורט 2) מול טוטנהאם ש"אין שום כוונה להרוג את קפה", אחרי הסערה שחולל השוער כשסירב להתחלף בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי. מצד שני, סארי חשף שלמרות שהשוער נענש ונקנס במשכורת של שבוע על ידי המועדון, הוא שוקל שלא להכליל אותו בסגל למשחק.

"שוחחתי עם קפה, שוחחנו כולנו יחד", אמר המאמן המושמץ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "הוא ביקש סליחה מהצוות המקצועי, אבל זה לא מספיק. אחר כך הוא התנצל גם בפני חבריו לקבוצה ובפני המועדון. הוא עשה טעות גדולה, אבל אנחנו צריכים להתעלות מעל זה. אנחנו לא רוצים להרוג אותו על זה".

עוד בנושא

רביעי, 21:45: צ'לסי מארחת את טוטנהאם אחרי הסערה בגמר גביע הליגה
התקרית של קפה יצרה "מחנאות" בצ'לסי: "החילוף היה אמור להיות טקטי"
קפה הפוך: קפה ומאוריציו סארי לא אשמים בפרשת החילוף שלא היה

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. בווידאו: טור דעה של מתן בכור על צ'לסי. רויטרס
סארי בטוח: עדיין לא איבדתי את חדר ההלבשה. סארי/רויטרס

סארי, שכמעט ירד לחדר ההלבשה בהפגנתיות בשיאה של התקרית, אמר ש"קפה עשה טעות חמורה, ויש לכך השלכות. אם ההשלכות יפגעו בדקות המשחק שלו, הוא צריך להתמודד עם זה. אם לא, הוא צריך להיות מוכן לשחק. אני צריך להחליט מה הכי טוב עבור הקבוצה, ואין ספק שארצה לשלוח לשחקנים מסר". המאמן הוסיף ש"אחרי אתמול, מבחינתי הפרשיה הזו סגורה. הוא שחקן צעיר, הוא שגה, אבל עכשיו אנחנו עושים סטופ ומבחינתי זה נגמר".

כשנשאל האם הוא מאמין ששחקניו עדיין רוחשים לו כבוד אחרי התקרית המדוברת, שהצטרפה לשלל דיווחים נוספים על טרוניות שמושעות כלפיו, השיב סארי: "צפיתם במשחק שלנו מול סיטי? שם תמצאו את התשובה. השחקנים מכבדים אותי, לדעתי אפילו יותר אחרי המשחק האחרון".

סארי גם השתדל שלא להאשים את שחקני צ'לסי, שלא התערבו ולא מנעו מקפה להישאר על כר הדשא למרות הפצרות חוזרות ונשנות של סארי. "זו היתה סיטואציה מאוד משונה, מאוד לא רגילה, ואני חושב שהשחקנים היו המומים. לכן היה בלתי אפשרי מבחינתם להתערב באופן מיידי".

עוד באותו נושא

התקרית של קפה יצרה "מחנאות" בצ'לסי: "החילוף היה אמור להיות טקטי"

לכתבה המלאה
שוער צ'לסי קפה. רויטרס
עדיין מחכה לגזר הדין של סארי. קפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully