וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל זעם שלא נכנס, הפסיק את החימום באמצע וסירב לחזור להתחמם

הוולשי כעס שלא היה המחליף הראשון מול לבנטה וסירב לבקשתו של מאמן הכושר ומרסלו. ב"אס" טוענים: "מנסה להרחיק את עצמו מכולם כמה שאפשר"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: דייגו סימאונה לאחר הניצחון של אתלטיקו מדריד על יובנטוס

יממה אחרי שלא חגג את השער שלו ואף ניער מעליו את לוקאס ואסקס שרצה לחגוג איתו, מתחילים להתפרסם עוד ועוד פרטים מפרשיית גארת' בייל במשחק מול לבנטה אתמול (ראשון). בדקה ה-69, ובעודו עורך חימום, ראה הוולשי שהמאמן סנטיאגו סולארי הכניס את פדריקו ואלוורדה על חשבון טוני קרוס כחילוף ראשון. בעקבות זאת חזר בייל אל הספסל והתיישב שם ביוזמתו ובצורה הפגנתית רגל על רגל. דני סבאיוס, מרסלו וקיילור נבאס, שישבו על הספסל, נראו בהלם ממה שעשה בייל והברזילאי אפילו נראה כמי שמנסה לשכנע את בייל לחזור, אבל לשווא.

בשלב מסוים אפילו ניגש אל בייל מאמן הכושר של ריאל מדריד ואמר לו לחזור להתחמם, אבל גם הוא נתקל בסירוב. בסופו של דבר, סולארי קרא לו להיכנס למרות שלא ערך חימום מלא והוא נכנס על חשבון קארים בנזמה. בייל גם לקח על עצמו את האחריות ובעט את הפנדל שהכריע את המשחק לטובת ריאל, אבל ניער מעליו את ואסקס, קאסמירו ורגילון שרצו לחגוג איתו. הוא הסכים לקבל ברכות רק מדני קרבחאל, נאצ'ו ולוקה מודריץ', שניסה לעודד אותו.

הדברים מגיעים על רקע אין סוף דיווחים על בעיות בחדר ההלבשה בין בייל לשאר שחקני ריאל מדריד. והיום אף נכתב ב"אס" כי בייל מרחיק את עצמו ככל הניתן מחדר ההלבשה. לפי הדיווח, בייל כועס מאוד על מצבו המקצועי והעובדה שהוא לא שחקן הרכב קבוע. לפי הדיווחים האחרונים בייל כעס מאוד על דברים שאמרו מרסלו וטיבו קורטואה, אותם פירש כביקורת לגבי חייו האישיים.

"האינטראקציה של בייל עם שאר שחקני ריאל מדריד היא בקושי של תפקוד משותף", נכתב ב"אס" שם הוסיפו: "אפילו בחלקים מהאימון שפתוחים לתקשורת בייל לא משתתף עם כולם ולא נמצא עם כולם בבדיחות ובצחוקים. במשחקים האובססיה שלו לא להיפצע גורמת לו לצאת לבד מחדר ההלבשה כדי לעשות מתיחות ולעזוב ראשון תמיד. לא פלא שהקשר הכי טוב שלו במועדון הוא עם הפיזיותרפיסט חאיימה בניטו, אותו הוא גם הביא לנבחרת ויילס".

עוד בנושא:

מרסלו וטיבו קורטואה תקפו את גארת' בייל סביב ההתנהלות שלו בקבוצה

גארת' בייל מנער את לוקאס ואסקס, ריאל מדריד. GettyImages
ניער מעליו את ואסקס. בייל/GettyImages

ריאל מדריד נמצאת ביממה האחרונה בעין הסערה בעקבות הניצחון השנוי במחלוקת שלה אמש (ראשון) 1:2 על לבנטה משער ניצחון של גארת' בייל בפנדל הזוי שלא היה צריך להישרק. ההתעסקות בניצחון הזה קצת משכיחה את העובדה שהבלאנקוס ניצבים לקראת שבוע גורלי שבו הם יארחו פעמיים ברצלונה היריבה המושבעת פעמיים. ביום רביעי במסגרת גומלין חצי גמר הגביע (1:1 במשחק הראשון) וביום שבת במסגרת המחזור ה-26 בלה ליגה.

ויניסיוס ג'וניור, הכוכב העולה הברזילאי של הבלאנקוס, נשאל על המפגש הצפוי עם ליאונל מסי שנמצא בכושר שיא וענה: "אנחנו מוכנים אליו. הוא שחקן מדהים שעושה דברים שאף שחק לא עושה, אבל הוא לא מפחיד אף אחד. כזכור, מסי מגיע לקלאסיקו הכפול בכושר נהדר אחרי שבמחזור הליגה הקודם פירק לבד את סביליה עם שלושער 50 בקריירה וגם בישל את השער הרביעי של סוארס ב-2:4.

הקלאסיקו הקרוב בליגה אולי לא יכריע סופית את האליפות, אבל ניצחון של ברצלונה יגזור את גורלה של ריאל מדריד לעוד עונה בלי אליפות, כאשר הפער בין השתיים נכון לעכשיו עומד על כתשע נקודות. ויניסיוס רשם העונה שבע הופעות בהרכב של הבלאנקוס וכבש שני שערי ליגה. הברזילאי הצעיר (18) מקבל עדיפות מסולארי על פני כוכבים וותיקים כמו גארת' בייל ואיסקו, שמתייבש לגמרי וצפוי לעזוב בקיץ.

עוד באותו נושא

"ריאל מדריד ניצחה בזכות שערורייה ושוב הראתה את פרצופה המכוער"

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד אחרי שסירב להתחמם. צילום מסך
בייל יושב רגל על רגל בצורה הפגנתית על הספסל/צילום מסך

כמו כן, חלוץ ריאל מדריד קארים בנזמה התראיין ל"פראנס פוטבול" ואמר: "עכשיו אני המנהיג של ההתקפה, בעוד שבעבר נהגתי לשחק עבור כריסטיאנו רונאלדו. תמיד חיפשתי אותו במטרה לעזור לו לכבוש אפילו עוד יותר שערים. מה שזה אמר זה ששיחקתי ברקע, אבל עכשיו אני תלוי בעצמי כדי להראות שאני רוצה להבקיע".

בנוסף, וויין רוני התייחס בראיון ללוקה מודריץ', ואמר עליו: "מודריץ' שחקן פנטסטי. אני חושב שיכולת המסירה שלו מצוינת, כמו גם הדרך שבה הוא מתנהל עם הכדור. הוא לא נראה כל כך מהיר, אבל הוא פשוט עובר שחקנים בגלישה. אני לא חושב שהוא השחקן הכי טוב בעולם, אבל מבחינת שחקן השנה? הוא בהחלט ראוי לזה. הייתה לו שנה אדירה עם מדריד וקרואטיה. אם זה היה לבחור את השחקן הכי טוב, הייתי בוחר ברונאלדו, אבל מודריץ' ראוי לפרס. הוא לא קשר שלפני משחקים מולו אתה אומר, 'אוי לא, אנחנו משחקים נגד מודריץ''. הוא לא כמו פטריק ויירה או רוי קין. הוא שונה. אבל היכולת שלו, המסירה שלו, הדרך שבה הוא חולף על פני שחקנים, מייצר הזדמנויות, בועט, הוא פשוט פנטסטי".

עדכון ראשון: 14:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully