וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו תקף אוהד באינסטגרם: "הכול באשמתי!", קורטואה ביקר את בייל

המגן הברזילאי הגיב בציניות לחשבון ששאל למה הוא פתח בהרכב. ב"מארקה" תקפו: "מרסלו הראה למה מקומו לא בהרכב". קורטואה: "בייל לא רצה לאכול עם כולם"

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד הפסידה אתמול (ראשון) 2:1 בבית לג'ירונה. קאסמירו העלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-25, אבל כריסטיאן סטואני כבש מהנקודה הלבנה (65) ופורטו הוסיף (75) וריאל שוב הפסידה.

מי שחטף את מרבית הביקורת אחרי המשחק, אפשר כבר לומר שוב, היה מרסלו. המגן הברזילאי, שספג העונה כבר קריאות בוז מאוהדי ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, לא סגר מספיק טוב בשער השני וספג לא מעט ביקורת. המגן הברזילאי בן ה-30 לא נשאר חייב והגיב באינסטגרם לחשבון של אוהדי ריאל מדריד, בו נכתבה רשימת המשחקים בהם פתח ולידם התוצאות מול המשחקים בהם פתח סרחיו רגילון בהרכב והתוצאות.

מרסלו, שפתח בהרכב לראשונה אחרי חודש וחצי בליגה, היה שותף לשישה הפסדים, שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים לעומת שמונה ניצחונות אצל רגילון. מרסלו הגיב וכתב: "הכול באשמתי!!! אנחנו ממשיכים הלאה" בציניות. בחשבון עצמו, אגב, נכתב לצד התוצאות: "למה מרסלו ממשיך לפתוח בהרכב? אני אוהב אותו, אבל לעזאזל צריכים להיות מציאותיים".

עוד בנושא:

ריאל מדריד הפסידה 2:1 בבית לג'ירונה
"אסון טוטאלי בסנטיאגו ברנבאו". למרות הכול, סנטיאגו סולארי לא מרים ידיים

הפוסט של אוהדי ריאל מדריד אליו הגיב מרסלו. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט המדובר/צילום מסך, אינסטגרם

רובן חימנס ב"מארקה" תקף וכתב: "זו לא הפעם הראשונה שמרסלו מעורב ישירות בשער של היריבה לאחרונה, מה שמקשה מאוד להצדיק את המקום שלו בהרכב. הבעיה עם הברזילאי באה לידי ביטוי בהפסד הביתי לריאל סוסיאדד כשחלק מהאוהדים החלו לקרוא בוז נגדו. הוא הוצא מההרכב אחרי המשחק הזה עד הקלאסיקו כשהוא שוב היה אשם בשער של היריבה, אז זה היה מלקום. בניגוד לעונות שעברו, הפעם נראה שיש שחקן שיכול להחליף אותו: סרחיו רגילון. המגן הצעיר הרשים מאז שקיבל את ההזדמנות שלו ונראה טוב במבחנים האחרונים ומל אתלטיקו מדריד ואייאקס. גם סנטיאגו סולארי מבין שהקבוצה נראית פגיעה עם מרסלו ונראה שרק שינוי משמעותי בכושר שלו יחזיר אותו להרכב".

חוסה פליקס דיאס, גם הוא מ"מארקה" כתב אחרי המשחק מאמר תחת הכותרת "מרסלו הראה למה הוא איבד את המקום בהרכב" ופירט בו: "מרסלו שוב היה אשם בהפסד הזה וגם גארת' בייל ספג שריקות מעט אחרי שנכנס כמחליף (...) אם היה דבר אחד ברור מהמשחק זה מדוע מרסלו איבד את המקום שלו בהרכב. ג'ירונה סימנה את הצד שלו ופורטו חגג עליו. היו לו כמה עליות טובות להתקפה, אבל זה לא מספיק כדי לחפות על כל הטעויות שלו בהגנה שהיו קריטיות ברגעים המכריעים של המשחק כולל שער הניצחון שהגיע מהצד שלו".

מאמן ג'ירונה אוסביו נשאל האם הקבוצה שלו סימנה את מרסלו ואמר: "אני מכבד את השחקנים היריבים ומישהו כמו מרסלו הוא מוסד". כשסולארי נשאל על היכולת של מרסלו הוא ענה: "טוב, הוא היה בסדר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
לא רוצה ללכת לישון מאוחר. בייל/רויטרס

בינתיים טיבו קורטואה העביר ביקורת על גארת' בייל בראיון בבלגיה. הוולשי זכה לכינוי "הגולפאי" על ידי חבריו לקבוצה בשל העובדה שהוא מרבה לשחק גולף ולא התיידד איתם יותר מדי. קורטואה אמר שהוא הסתגל לחיים במדריד, שהוא מתעורר מאוחר, אוכל מאוחר והולך לישון מאוחר, זאת לעומת בייל. "לאחרונה הייתה לנו ארוחת גיבוש עם כל הקבוצה, אבל בייל וטוני (קרוס) לא הגיעו. הם חשבו שזה היה מאוחר מדי. נפגשנו ב-21:30 והתחלנו לאכול ב-22:15, בחצות כולנו שתינו קפה", סיפר השוער הבלגי בראיון, "הלכנו לישון סביב 1:00 בלילה ויום למחרת היה לנו אימון ב-11:00. אני חושב שזה מספיק זמן לישון, אבל בייל אמר: 'אני לא מצטרף אליכם חברים, אני הולך לישון ב-23:00' ולא הגיע לארוחה".

בראיון בברזיל אמר מרסלו שהוא מרגיש מעט בודד בחדר ההלבשה בזמן האחרון כיוון שהוא יושב ליד גארת' בייל, שלא ממש מדבר ספרדית. "קיקו קסיאה עזב והייתי ממש קרוב אליו", סיפר מרסלו בברזיל, "הוא ישב לידי בחדר ההלבשה. הייתי מגיע והוא תמיד כבר היה שם. עכשיו אף אחד לא יושב לידי. בצד השני יש לי את בייל, אבל הוא לא אומר שום דבר! הוא מדבר רק אנגלית, אז אתם יכולים לדמיין לעצמכם שזה משהו כמו: 'היי, היי, יו, שלום ולהתראות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully