וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסון טוטאלי בברנבאו": סולארי לא מרים ידיים, אבל הוא בדעת מיעוט

ההפסד המשפיל של ריאל מדריד לג'ירונה גרם לפרשנים בספרד לחרוץ: "התואר בידיה של ברצלונה". המאמן מתעקש: "אנחנו עדיין בחיים"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מורחק. רויטרס
יחזור לקאלסיקו בתחילת מרץ. ראמוס/רויטרס

ריאל מדריד חזרה היום (ראשון) לסורה כשנכנעה לג'ירונה הקטנה 2:1 בברנבאו, וכעת הפער מברצלונה המוליכה עומד על תשע נקודות. האורחת שקטעה רצף של שישה הפסדים ו-13 משחקים ללא ניצחון הצליחה לחזור משער של טוני קרוס (25) מפנדל של כריסטיאן סטואני (65) ולהמם משער ניצחון של פורטו (75). הבלאנקוס ניסו לחזור, אך לשווא. אם זה לא הספיק, סרחיו ראמוס הורחק בתוספת הזמן, וראה מהצד כיצד ג'ירונה חוגגת ניצחון ראשונה בתולדותיה בברנבאו. משמעות האדום היא שהקפטן יפספס את המשחק הקרוב מול לבנטה, וישוב לקלאסיקו מול הקטלאנים ב-2 במרץ.

"אסון טואטלי בברנבאו", קראה הכותרת ב"מארקה". ב"ספורט" הקטלאני חגגו את המפלה: "ג'ירונה נתנה את הליגה לברצלונה. מי שעדיין חלם על מהפך של סולארי נתקל במציאות כואבת. ריאל זרקה את הסיכוי שלה וכעת תתעסק רק בליגת האלופות. זו לא אותה קבוצה ללא רונאלדו. ברצלונה כבר יודעת שהתואר בידיה, הבלאנקוס יכולים להילחם רק על המקום השני".

"לא היינו מספיק מכריעים", הודה סנטיאגו סולארי. "לא הצלחנו לסגור עניין במחצית הראשונה כשהיו לנו הזדמנויות ובשנייה איבדנו אנרגיה. ג'ירונה היתה טובה, עשינו שתי טעויות והם ניצלו אותן. הגענו לכאן אחרי תקופה עמוסה במשחקים, אנחנו עייפים וזה גם מנטלי, קיווינו שהשינויים יספיקו אבל זה לא עבד, שילמנו את המחיר. מודריץ'? תמיד זו קלישאה לדבר על מי שחסר, אבל יש לנו סגל מצוין".

על אף הפער הגדול מברצלונה, המאמן לא מאבד תקווה: "הליגה לא גמורה, ממש לא. אנחנו עדיין בחיים בשלושת המפעלים ונמשיך להילחם.

גם לוקאס ואסקס מנסה להיאחז בשביב של תקווה: "עדיין יש על מה לשחק, לא צריך להספיד אותנו. נותרו עוד הרבה משחקים עד סיום העונה. זה יום מעצבן, אבל מוקדם מדי להאשים אחד את השני".

טיבו קורטואה אמר: "במצב של 1:1 לא הצלחנו להשיג את הכדור, לפתע הם היו טובים יותר והכל השתנה במחצית השנייה. אני לא יודע מה קרה. זה חבל מאוד. אני לא יודע למה לא הגבנו".

עוד באותו נושא

ספרד: ג'ירונה הפתיעה 1:2 את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully