וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד ניצחה בזכות שערורייה ושוב הראתה את פרצופה המכוער"

בספרד ביקרו גם את הפנדל השגוי שקיבלו הבלאנקוס וגם את היכולת. סולארי: "קאסמירו אמר שפגעו בו". וגם: העקיצה של אתלטיקו מדריד בטוויטר, ומדוע בייל לא חגג את השער?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

ריאל מדריד צריכה להגיד תודה רבה למערכת ה-VAR, שסייעה לה לנצח אמש (ראשון) 1:2 את לבנטה. הבלאנקוס קיבלו שני פנדלים - הראשון היה מוצדק, וקארים בנזמה תרגם אותו ל-0:1 בדקה ה-43. השני, בדקה ה-77, היה מפוקפק בלשון המעטה: קאסמירו צלל ברחבה, השופט בדק במסכים ובכל זאת הצביע על הנקודה. גארת' בייל כבש וביטל את השוויון הצודק של לבנטה (60), שהיתה לא פחות טובה.

אפילו התקשורת המדרידאית הודתה שעבירה לא היתה ולא נבראה. "ריאל מדריד ניצחה אף שלא הגיע לה", נכתב ב"מארקה". "לבנטה היתה עדיפה, מסוכנת יותר, מצאה את הקורה פעמיים, דרשה שני פנדלים משלה, ולבסוף הפסידה בשל שערורייה. ריאל הראתה את פרצופה המכוער פעם נוספת, בלי שליטה ועם מעט מאוד כדורגל".

"אין שום מגע, מצלמות הטלוויזיה מוכיחות שלא היה צריך לשרוק לפנדל", חרץ שופט העבר אנדוחאר אוליבר. שופט עבר נוסף, פארסס איטורלדה גונסאלס, אמר ל"אס": "מבחינתי זה לא פנדל, וה-VAR לא אמור להראות על שום דבר אחר". כשהשריקה בכל זאת נשמעה, החלו לקרוא חלק מאוהדי לבנטה המתוסכלים: "פלורנטינו, פלורנטינו", כרמז על שליטתו של פרס בליגה הספרדית.

מי שניצלה את שערוריית השיפוט הזו כדי לעקוץ את ריאל מדריד בטוויטר היא אתלטיקו מדריד. היריבה העירונית, שגם היא קופחה מול הבלאנקוס בדרבי לפני שבועיים, העלתה לרשת ציוץ עוקצני ברוח טקס האוסקר. בפוסט שעלה נכתב: "ערב האוסקר החל בגדול. הסיפור שלא נגמר, אתלטיקס, באיזה סרט תבחרו?". מי שהיה הראשון להגיב הוא לא אחר מאשר דני קרבחאל מגן הבלאנקוס שענה: "אני ממליץ לכם על העשירי וה-11, יש לי אותם ב-DVD", כשהוא מתכוון לזכיות של ריאל בליגת האלופות, שתיים מהן היו עם ניצחונות מול אתלטיקו בגמר.

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את לבנטה עם פנדל שערורייתי
דרמת VAR גדולה גם בליגה האיטלקית

גארת' בייל מנער את לוקאס ואסקס, ריאל מדריד. GettyImages
אל תחגגו איתי. גארת' בייל מנער את ואסקס/GettyImages

קרב הציוצים בין אתלטיקו מדריד לקרבחאל

דני קרבחאל בכל זאת התעקש: "אני שמעתי את הבעיטה בקאסמירו ממרחק של 25 מטר, אבל אני לא שופט, אני לא מקבל את ההחלטות. זה נבדק ב-VAR ושרקו לפנדל, בפעמים אחרות ה-VAR פגע בנו ולא אמרו כלום". סנטיאגו סולארי השמיע דברים דומים: "קאסמירו אמר לי שפגעו לו בקרסול. הבעיה שלנו, המאמנים, היא שאין לנו מסכים".

גם לאחר שער הניצחון התרחשה מיני-דרמה, כשגארת' בייל סירב למחוות החגיגה של לוקאס ואסקס ורץ בחזרה למרכז המגרש בלי להתחבק עם אף אחד מחבריו, ואף ניער את ואסקס מעליו. ב"מארקה" העריכו כי כעס על כך שלא פתח בהרכב, ואפילו לא היה החילוף הראשון של סולארי: "רגע מכוער שלו". המאמן עצמו התעקש: "בייל היה מצוין, אהבתי את הגישה שלו. לא בדיוק ראיתי את המחווה, בחדר ההלבשה כולם היו שמחים".

על המשחק עצמו והמשך העונה אמר קרבחאל: "היה קשה, תמיד קשה במגרש הזה. עד שהליגה לא גמורה מתמטית לא נרים ידיים, יש לנו משחק שהוא כמו גמר מול ברצלונה, אבל קודם לכן נפגוש אותם ביום רביעי".

סולארי הוסיף: "אנחנו בסך הכל בכושר טוב ונכנסים לשבוע הזה אופטימיים. אסור לנו לחשוב מה ברצלונה או מסי יעשו, אלא לדאוג רק ממה שאנחנו עושים. ויניסיוס זקוק אך ורק לזמן וניסיון, אסור לשכוח שהוא בן 18, הוא עדיין צריך לשפר חלקים במשחק שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully