וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני צ'לסי מותשים מנטלית מהאימונים של מאוריציו סארי"

הבלוז יפגשו את מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה (18:30, ספורט2) כשברקע המשבר הקשה: "לאימונים הטקטיים חלק מרכזי בהידרדרות"

יוטיוב

גמר גביע הליגה שיתקיים הערב (ראשון, 18:30, ספורט2) ישמש עוד מבחן עבור מאמן צ'לסי, מאוריציו סארי. באנגליה כולם משוכנעים שימיו של האיטלקי בתפקיד קצובים ושהפסד גדול למנצ'סטר סיטי הערב - שבועיים אחרי ה-6:0 הכואב - יהיה המשחק האחרון שלו בתפקיד.

ב"דיילי מייל" מספרים שמרבית שחקני הקבוצה לא יצטערו לראות את סארי עוזב. "שחקני צ'לסי מותשים מנטלית מהתקופה של סארי", נכתב שם, "האימונים העמוסים בפרטים שהוא מעביר הם אחת הסיבות המרכזיות להידרדרות של הקבוצה בששת השבועות האחרונים".

אנטוניו רודיגר סיפר לפני כמה ימים ש"סארי מתעכב הרבה על עניינים טקטיים, זו הדרך שלו. לרוב השחקנים זה חדש ואנחנו צריכים להתרגל לזה. זה כמו לחזור לבית הספר, כשאתה צריך לשבת ולהקשיב למורה. לפעמים זה קשה, אבל בסופו של יום אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

עוד הוסיפו ב"דיילי מייל" ששחקן בכיר בקבוצה קיים שיחה אישית עם סארי ובה הוא ביקש ממנו להחזיר את אנגולו קאנטה לעמדה הטבעית שלו, בה הוא הפך לאחד מהשחקנים הטובים בעולם. אחרים שוחחו עם חברים בצוות המקצועי ותהו האם המאמן יהיה מוכן לשקול מעבר למערך מעט שונה, אבל סארי בשלו.

המאמן האיטלקי הבהיר יותר מפעם אחת שהוא מתכוון לדבוק במערך שלו ובשחקנים שמבינים את ההוראות הטקטיות שלו, ולא התגמש גם כשהתוצאות התחילו להיות רעות במיוחד. "הבעיה היא שככל שההופעות במשחקים התחילו להיות יותר ויותר חלשות, סארי הרגיש שבאימונים הוא צריך לעבוד יותר ויותר על הדגשים הטקטיים שלו. וזה השפיע על השחקנים לרעה", הסבירו ב"דיילי מייל".

עוד בנושא:

עונש כבד לצ'לסי: לא תוכל להחתים שחקנים בשני מועדי ההעברות הקרובים
דיווחים באירופה: מונצ'י בדרך להתמנות למנהל הספורטיבי של ארסנל

מאוריציו סארי באימון צ'לסי. AP
"כמו לשבת בבית הספר ולהקשיב למורה". סארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully