וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש כבד לצ'לסי: לא תוכל להחתים שחקנים בשני מועדי ההעברות הקרובים

פיפ"א הטילה עונש חמור על הקבוצה בעקבות הפרה של חוקים שנוגעים להחתמת שחקנים זרים עד גיל 18. איך העונש ישפיע על עתידו של אדן הזאר?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

תקופה רעה מאוד עוברת על צ'לסי, שהודחה מהגביע על ידי מנצ'סטר יונייטד והושפלה עם 6:0 מול מנצ'סטר סיטי בליגה. אם לא די בכך, היום (שישי) הקבוצה קיבלה עונש כבד מפיפ"א שאוסרת עליה לרכוש שחקני בשני מועדי ההעברות הקרובים - בקיץ ובינואר הבא. בנוסף, צ'לסי נקנסה בכ-600 אלף דולר. העונש הזה הוטל על הבלוז בגלל הפרה של שני חוקים של פיפ"א שנוגעים להחתמות של שחקנים זרים מתחת לגיל 18, אחד מהם הוא ברטרן טראורה. על פי דיווח בצרפת, פיפ"א חקרה 19 החתמות של המועדון האנגלי בשלוש השנים האחרונות.

צ'לסי תוכל לערער על העונש, אך סיכוי קטן שהוא יתקבל. העונש הזה מעמיד בסימן שאלה גדול מאוד את עתידו של אדן הזאר. הבלוז לא ירצו למכור אותו משום שהם לא יכולים להביא לו מחליף. מאידך, השחקן מסיים את חוזהו בקיץ 2020 ואם צ'לסי לא תמכור אותו בסוף העונה היא עלולה לאבד אותו בלי תמורה אחרי שזה יהפוך לשחקן חופשי.

בריאל מדריד שמחזרת במרץ אחרי הזאר כבר תקופה ארוכה, קיוו לכלול את מתאו קובאצ'יץ' בעסקה שתנחית את הבלגי בספרד, אבל זה בכל מקרה לא יכול לקרות כי הבלוז לא יהיו רשאים להמשיך את ההתקשרות עם הקרואטי שמושאל אליהם ממדריד. המשמעות היא שהמחיר של הזאר יעלה.

ברטרן טראורה שחקן ליון חוגג. רויטרס
במוקד. ברטרן טראורה/רויטרס

צ'לסי אמנם לא תוכל לצרף שחקנים חדשים, אבל שחקנים מושאלים יוכלו להצטרף אליה. כריסטיאן פוליסיץ' שכבר נרכש ונשאר בדורטמונד כמושאל, יגיע ויהפוך לשחקן מרכזי. לעומת זאת, קיים סימן שאלה גדול בנוגע לגונסאלו היגואין המושאל ויכול מאוד להיות שאחרי בדיקות שיערכו היועצים המשפטיים של המועדון, יתגלה שבלתי אפשרי להשלים את רכישתו.

ההערכות הן שהבלוז שוב יקשו מאוד גם על העברתו של קאלום האדסון-אודוי, שהיה מבוקש בבאיירן מינכן בינואר, אבל צ'לסי דחתה הצעה של 35 מיליון ליש"ט עבורו.

המאמן הבא (בהנחה שזה לא יהיה מאוריציו סארי שמעמדו מאוד מעורער) יצטרך לקבל החלטות בנוגע לשחקנים שחוזרים מהשאלות, דוגמת קורט זומה (אברטון) וטיימואה בקאיוקו (מילאן). חלק מהשחקנים האחרים שמושאלים, למשל מריו פשאליץ' ואולה איינה, עשויים לעזוב בגלל שלקבוצות הנוכחיות שלהם יש אופציות לרכוש אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully