וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באירופה: מונצ'י בדרך להתמנות למנהל הספורטיבי של ארסנל

מומחה ההעברות הספרדי הודיע לרומא על רצונו לעזוב לפני סיום החוזה ב-2020, וברחבי אירופה כבר דווח שסיכם עם התותחנים. גם אוברמארס מועמד

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מה עובר על מוחמד סלאח?

אמנם עברו לא מעט שנים מאז הפעם האחרונה שארסנל החתימה כוכב על, אבל ייתכן שבקרוב היא תצרף איש מקצוע מהבכירים בכדורגל העולמי. על פי דיווחים שפורסמו אמש (שישי) בשעות הלילה המאוחרות, מונצ'י הספרדי, שנחשב למנהל הספורטיבי הטוב בעולם, סיכם על עזיבתו את רומא בקיץ הקרוב - ככל הנראה בדרך להצטרפות לתותחנים.

ב"מארקה" וב"מירור" דווח שמונצ'י בן ה-50 כבר הודיע לג'אלורוסי על כוונתו להפוך לראש המערך המקצועי בארסנל - זאת למרות שהוא מחזיק בחוזה עד קיץ 2020. ארסנל צפויה להתיר את חוזהו של מונצ'י בתמורה לפיצוי הנקוב בהסכם עם רומא - פיצוי המוערך בכמיליון יורו בלבד.

אופציה נוספת עבור התותחנים היא צירוף האקס מארק אוברמרס, שמותיר אף הוא רושם חיובי במסגרת עבודתו כמנהל הספורטיבי של אייאקס - אולם מונצ'י, עימו ארסנל פלרטטה במשך תקופה ארוכה, הוא המועמד המוביל והוודאי לתפקיד, בטח בטח אם ישתחרר מהחוזה ברומא.

את המוניטין כמנהל ספורטיבי מבטיח צבר מונצ'י, שוער עבר שהעביר את רוב הקריירה בסביליה, בעיקר בתקופה בה עמד בראש מועדון נעוריו. בין היתר הוא גילה את סרחיו ראמוס, חסוס נבאס, חוסה אנטוניו רייס ואחרים, וכן איתר עבור סביליה מספר רב של "מציאות" בשוק ההעברות, כולל דני אלבס, ז'וליו בפטיסטה ואיבן ראקיטיץ'. באפריל 2017 עזב את סביליה - אחרי שהוביל אותה ל-11 תארים תחת המשמרת שלו - ומונה למנהל הספורטיבי ברומא עם חוזה לארבע שנים. כעת, כאמור, הוא מעוניין לעשות את הצעד הבא בקריירה וארסנל, על שלל כישרונותיה הצעירים, יכולה להוות מקפצה נוספת.

עוד בנושא

אנגליה: שלושער ובישול לדאולופאו ב-1:5 של ווטפורד מול קרדיף
ספרד: אספניול סיימה ב-1:1 ביתי מול ווסקה, אסטבן גראנרו כבש
צרפת: שער של נבן סובוטיץ' העניק לסנט אטיין 0:1 מול דיז'ון

מונצ'י המנהל הספורטיבי של רומא. GettyImages
המנהל המהולל יגיע ללונדון? מונצ'י/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully