וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תגשש לגבי בצ'יראי, שכטר: "הליגה לא חלשה, אנחנו דומיננטיים"

24.2.2019 / 6:55

הצהובים סימנו את כוכב נתניה. שכטר עונה לביקורות ("זה לא כאילו מסי ורונאלדו עזבו את ישראל"), איביץ' לוקח אחריות על היכולת, בנבחרת מחכים להתעוררות של דור פרץ, במועדון מקווים להמשיך לשחק בשבת ב-16:00

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אורן יוסיפוביץ על שחקן העונה - דור מיכה

1.

בצורה מובהקת ויוצאת דופן, לקח אמש (שבת) ולדאן איביץ' אחריות על יכולתה הירודה של מכבי תל אביב בניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה. "אני עשיתי טעות ואני יודע מה הסיבה לעובדה שלא שיחקנו טוב", אמר המאמן. "אני אשמור את הדברים ולא אומר אותם לפני שאגיד לשחקנים שלי מה אני חושב". איביץ' לא רצה להרחיב, אבל ההערכה בקרב שחקנים במכבי תל אביב היא שהמאמן הרגיש שהיה צריך לעשות שינויים בהרכב ולא לתת לכל השחקנים שפתחו בניצחון על קרית שמונה לפתוח שוב.

למרות שאיביץ' החמיר עם עצמו ועם שחקניו, יש כאלה במוליכת הטבלה שממשיכים לטעון כי הירידה ביכולת במשחקים רבים היא טבעית וקשורה לפער העצום שפתחה הקבוצה מיתר הקבוצות בליגה. בכל מקרה, הסרבי לא מוכן לקבל זאת וגם בתום המשחק אתמול הדגיש: "יש עוד 12 משחקים עד לתום העונה. 36 נקודות עדיין בקופה. אני ממש לא מקבל את זה שנוריד רגל מהגז ונשחק פחות טוב".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב: מיכה מהלל את "הווינריות", איביץ' רוצה להשתפר, לוזון: "השופט עזר להם"

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. לילך וייס רוזנברג
באיזו טעות מדובר? איביץ'/לילך וייס רוזנברג

2.

מה שלאיביץ' מותר לומר, לאיתי שכטר כנראה אסור. חלוץ מכבי תל אביב דווקא לא שם על המוקד את היכולת, אלא דווקא את התוצאה. "אני מרוצה מהניצחון", אמר שכטר. "ידענו שמכבי פתח תקווה יצופפו מאוד מאחור. אני לא חושב שאנחנו בסוג של רכבת הרים ואני לא מסכים שבכל מחזור אנחנו נראים אחרת. אנחנו חזקים ודומיננטיים בכל משחק. כל משחק כאן הוא סופר חשוב כי יש לנו גביע לפנינו, קהל ומועדון ומי שלא יראה את היכולות שלו ישחק פחות".

על עצמו אמר שכטר: "לכל חלוץ יש תקופות, אבל אני לא באתי לפה רק כדי לכבוש שערים. אני תורם בדרכים נוספות במשחק ולא תמיד זה בא לידי ביטוי בשערים. המטרה שלנו היא שמכבי תל אביב תנצח בכל משחק ואני שמח מהניצחון גם אם אני לא כובש. אנחנו עושים עונה היסטורית. לא פשוט לשמור על רמת מוטיבציה כה גבוהה עם פער כזה גבוה בנקודות. הליגה לא חלשה, אנחנו דומיננטיים. לא עזבו את ישראל רונאלדו או מסי שהחלישו בכך את הליגה. אנחנו צריכים להיות גאים במה שאנחנו עושים".

שחקן מכבי פתח תקוה נאור פסר עם שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. לילך וייס רוזנברג
"אני שמח מהניצחון גם אם אני לא כובש". שכטר/לילך וייס רוזנברג

3.

מכבי תל אביב תתמקד גם בקיץ הקרוב במציאת שחקנים חופשיים. דפוס הפעולה יישמר בחיפושים שכבר נערכים בשווקים הזרים. יחד עם זה, פאטוס בצ'יראי מאוד מעניין את ראשי הקבוצה ולמרות שהבעלים של מכבי נתניה אייל סגל הודיע כי לא ימכור את החלוץ המונטנגרי, יגששו הצהובים אם ניתן לעשות משהו על מנת שינחת במועדון. כך או אחרת, אם סגל יתרצה לבסוף ויסכים למכור אך יעמוד על סכומים דומים לאלו בהם נמכר דיא סבע להפועל באר שבע, מכבי תל אביב צפויה לוותר.

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי חוגג. יוסי ציפקיס
בסכומים של סבע, לא יהיה על מה לדבר. בצ'יראי/יוסי ציפקיס

4.

דור פרץ הוחלף אתמול בהפסקה כשמגמת הירידה ביכולתו נמשכת. פרץ היה מהבולטים במכבי תל אביב עד לא מזמן וגם היה מהדומיננטיים בנבחרת ישראל בליגת האומות. לקראת פתיחת מוקדמות היורו בחודש הבא, צריך אנדי הרצוג את פרץ בכושר שיא וכרגע שאלת יכולתו של הקשר האחורי מטרידה את הנבחרת הלאומית. "מכבי תל אביב סיימה את העונה כך שאצלה דור פרץ יכול כבר לנוח. העניין הוא שבמדי הנבחרת, דור פרץ צריך להיות בשיא שלו ממש עכשיו", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל אמש.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מאוכזב. לילך וייס רוזנברג
גם בנבחרת מחכים. דור פרץ/לילך וייס רוזנברג

11,598 צופים, רובם ככולם אוהדי מכבי תל אביב נכחו ביציעים אתמול. מדובר בכמות הגדולה ב-5,000 אוהדים מזו שהיתה לפני שבוע במוצאי שבת מול עירוני קרית שמונה במשחק בו מבחינת רמת אטרקטיביות, היריבה היתה זהה לזו של אתמול. מבחינת מכבי תל אביב המסקנה היחידה היא ששעת משחק של 16.00 ביום שבת, כמו אמש, היא המפתח להגעת צופים למגרש. במועדון מבינים שבסופו של דבר הם תלויים בזכיין המשדר ובכל מקרה אומרים שיהיו שמחים תמיד לפתוח את משחקי השבת.

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הם בעד משחקים ב-16:00. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully