וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיכה מהלל את "הווינריות", איביץ' רוצה להשתפר, לוזון: "השופט עזר להם"

23.2.2019 / 18:17

מכבי תל אביב גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה, אבל המאמן לא אהב את היכולת ב-76 הדקות הראשונות: "נצטרך לנתח מה היו הבעיות". מיכה: "כמו אבי כהן, גם הניצחון הזה הגיע עם הרבה ווינריות ולב". האורחים זעמו על השופט ריינשרייבר

שחקני מכבי תל אביב מאור קנדיל, איתי שכטר, דור מיכה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
לא עוצרים. הצהובים חוגגים/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב המשיכה היום (שבת) את העונה המרשימה שלה, כשרשמה ניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה, השיגה ניצחון 18 ב-24 מחזורים, הגדילה את הרצף של משחקים ללא הפסד ל-30, וניצחה את היריבה מולה מעדה בסיבוב הקודם.

מנגד, מכבי פתח תקוה המאוכזבת עדיין לא מצליחה לפתוח פער מהאזור המסוכן. האורחת פתחה טוב את המשחק ונראתה לא רע במחצית הראשונה, אבל פרנק במבוק הורחק בצהוב שני מפוקפק בסיום המחצית הראשונה (45), ובמחצית השנייה הצהובים כבר הצליחו לכבוש פעמיים. בירידה למחצית התלוננו אנשי מכבי פתח תקוה בפני השופט רועי ריינשרייבר על ההחלטה להוציא את הכרטיס אדום, והקיפו באותו בגערות.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג/לילך וייס רוזנברג

ולאדן איביץ': "זה היה משחק לא קל, לא היינו מאורגנים בחלק ההתקפי. נצטרך לנתח מה היו הבעיות ולשפר את היכולת שלנו מהמשחק הזה. דור מיכה ואלירן עטר כבשו? הם שחקני ההתקפה, העבודה שלהם היא לסדר לנו שערים".

דור מיכה אמר בסיום: "הייתה אווירה מעולה, הקהל דחף אותנו מהרגע הראשון, הייתה אווירה כיפית, למרות שהיכולת הייתה פחות טובה, ואני שמח שיצאנו עם שלוש נקודות". על תלבושת הרטרו לזכר אבי כהן ז"ל: "כל השבוע הזה היה בסימן אבי כהן והיה מאוד מרגש, וכמו שאומרים על אבי שהוא היה ווינר, גם הניצחון הזה הגיע עם הרבה ווינריות ולב".

גיא לוזון: "זה מאוד מאכזב. לא באנו כדי להפסיד בכבוד או להסתפק בתיקו, באנו כדי לקחת שלוש נקודות וראו את זה. השופט עזר להם עם ההרחקה של פרנק במבוק, זה עזר להם לנצח את המשחק. אין טעם להתעסק בזה. צריך לבוא בגישה הזאת בכל משחק ויהיה בסדר. אנחנו נישאר בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי פתח תקוה עם השופט רועי ריינשרייבר. לילך וייס רוזנברג
שחקני מכבי פתח תקוה עם השופט רועי ריינשרייבר/לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי פתח תקוה יובל שבתאי. לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי פתח תקוה יובל שבתאי/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully