וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "אין כבוד גדול יותר מלייצג את הנבחרת בגיל כל כך צעיר"

21.2.2019 / 10:28

ילד הפלא ירשום את הופעת הבכורה שלו מול גרמניה (19:30, ספורט5): "ברור שיש עומס, אבל הנבחרת מעל הכל". זיו: "פה בשביל לקחת את ההזדמנות"

דני מרון

בווידאו: אבדיה נוחת בארץ לאחר טורניר "כדורסל ללא גבולות"

נבחרת ישראל תעלה הערב (חמישי) למשחקה ה-11 במוקדמות אליפות העולם כשתפגוש את נבחרת גרמניה בדרייב אין (19:30, שידור ישיר בספורט 5). לנבחרת קיים רק סיכוי תאורטי לעלות לאליפות בקיץ הקרוב, וכדי להשאיר אותו בחיים הם יהיו חייבים לנצח את הגרמנים, שגברו עליהם בצורה דרמטית בסיבוב הקודם.

לרשותו של עודד קטש עומד סגל צעיר במיוחד, כשבין הקפטן גיא פניני לשחקן הבא בתור בגיל, בר טימור, קיים פער של שמונה שנים וחצי. שלושה שחקנים יערכו את הופעת הבכורה במדים הלאומיים - טי ג'יי קליין המתאזרח, גיל בני ממכבי רעננה מהלאומית והכישרון הצעיר דני אבדיה, שהופעתו בנבחרת גרמה לא מעט הדים בעולם.

"אני מתרגש מאוד, הופעת בכורה שלי בנבחרת, אין יותר מכבד מזה, לייצג את המדינה שלך בגיל כל כך צעיר. יהיה כיף בסך הכל", אמר אבדיה לקראת המשחק. "ברור שיש עומס, הנבחרת היא מעל הכל, ללבוש את המדים האלה זה כבוד וגאווה, לא משנה מתי אתה צריך להופיע הכי טוב שיכול למשחקים והאימונים".

על העובדה שיפגוש ביום ראשון את נבחרת סרביה, מולדתו של אביו ונבחרת שהציעה לו לייצג אותה, אמר אבדיה: "אני לגמרי שלם לייצג את ישראל, לקחתי מדליית זהב עם העתודה והכרתי את כל החברים שלי שם. אין יותר כיף מזה, מבחינתי לייצג את ישראל זה כיף גדול, ולשחק נגד סרביה זה עוד יותר כיף, זה יהיה מיוחד. בתור שחקן צעיר אתה רוצה לקחת חלק בכל משחק ולקבל כמה דקות שאתה יכול ולתת את ה-100 אחוז שלך, אם אני אקבל דקות זה גאווה, וצריך להמשיך לעבוד".

מי שאמור לקבל היום את עמדת הרכז הראשון הוא יפתח זיו, שעד עתה היה שחקן בקצה הרוטציה בנבחרת, אך נחשב לאחד הבוגרים כיום בסגל של קטש. "זה כיף לראות את כל החבר'ה הצעירים בנבחרת", אמר זיו לקראת המשחק, "זו הזדמנות, גם לי וגם להרבה חבר'ה פה, נבוא לקחת אותה בשני ידיים. כל עוד יש סיכוי נבוא לשחק על הסיכוי הקטן. לשחק בנבחרת זה חוויה וכבוד גדול, לי ולכל שחקן אחר. אני פה בשביל לקחת את ההזדמנות, אני מוכן וראוי. אני וכל החבר'ה הצעירים ראויים. נבוא לשחק ולנצח ולהוכיח את עצמנו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב בכוננות שיא לקראת מילאנו: "יש הרגשה של משחק עונה"
ההפתעה של עודד קטש: גיל בני בסגל הסופי למשחק נגד נבחרת גרמניה

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
התרגשות שיא. אבדיה/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully