וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של עודד קטש: גיל בני בסגל הסופי למשחק נגד נבחרת גרמניה

20.2.2019 / 19:45

המאמן הלאומי החליט להכניס את קפטן נבחרת העתודה ל-12 למשחק נגד הגרמנים (ה', 19:30, ספורט 5) במוקדמות אליפות העולם. בכורה גם לאבדיה וקליין. הגרמנים הגיעו בסגל חסר במיוחד אך עם ציפסר וצירבס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד נבחרת גרמניה (19:30, ספורט 5) במסגרת המחזור ה-11 במוקדמות אליפות העולם. לנבחרת של עודד קטש יש רק סיכוי תאורטי לעלות לאליפות העולם, וכדי להשאיר סיכוי גם אחרי המשחק, היא תהיה חייבת לנצח את הגרמנים. ייתכן אגב, שכבר בשל התוצאות של המשחקים האחרים בהמשך הערב, ישראל תודח ללא כל קשר לתוצאה של המשחק בדרייב אין.

אחרי האימון הודיע קטש על הסגל הסופי לקראת המשחק והוא כולל את: טי ג'יי קליין, בר טימור, גיא פניני, גולן גוט, רפי מנקו, גיל בני, איתי שגב, תומר גינת, עידן זלמנסון, נמרוד לוי, יפתח זיו ודני אבדיה. מי שנותרו בחוץ הם ים מדר, דניאל קופרברג, נתנאל ארצי, אדם אריאל ואור לאומי.

דני אבדיה, נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
יקבל הזדמנות. דני אבדיה/אתר רשמי, FIBA

בנבחרת ניסו לשדר לשחקנים הצעירים, שחלקם יערכו את הופעת הבכורה שלהם בנבחרת, וחלקם ערך את הופעת הבכורה במהלך הקמפיין האחרון, שהמשחק הוא הזדמנות עבורם להרוויח מקום בסגל במוקדמות יורובאסקט 2021 שייצאו לדרך בהמשך השנה. בין היתר חסרים כעת בנבחרת גל מקל, שון דאוסון, תמיר בלאט וכמובן שגם עומרי כספי כמו יתר שחקני ה-NBA.

נבחרת גרמניה, שכבר העפילה לאליפות העולם בתום הניצחון על ישראל בחודש ספטמבר, מגיעה למשחק ללא דאגות ובסגל חסר במיוחד. הסגל שעומד לרשות הגרמנים כולל את: יושיקו זאייבו, אנדראס זייפרת, נילס גיפי, איסמט אקפינאר, קארסטן טאדה, בסטיאן דורת, יונס מאטיסק, פאול ציפסר, יוהאנס תימאן, מאיק צירבס, אנדראס אובסט, כריסטיאן זנגפלדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully