וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי דה יונג מדבר: "ברצלונה היא קבוצת חלומותיי, לה ליגה טובה מהפרמיירליג"

על מה הוא מפנטז, איך יוכל לתרום, מה דעתו על מסי, קוטיניו ובוסקטס, ומה המליץ לו אוברמארס. ההולנדי בן ה-21 כבר מתרגש. וגם: ברצלונה סימנה את מקסי גומס, התפתחויות גם בגזרת אדריאן ראביו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי אתלטיקו - יובנטוס

פרנקי דה יונג, 21, הקשר ההולנדי שיגיע בקיץ לברצלונה מאייאקס תמורת 75 מיליון יורו, ערך היום ראיון שבו התייחס למעבר ועל חלומו שמתגשם. "כששמעתי לראשונה שאולי אעבור לבארסה מאוד התרגשתי", חשף, "כשהעסקה נסגרה חגגתי עם המשפחה שלי".

דה יונג סיפר: "הנשיא ברתומאו הוא אדם טוב, הוא סיפר לי הכל על המועדון, הוא עזר לי מאוד. הוא היה חוליה חשובה בהחלטה. מאז שהייתי קטן חלמתי על מעבר לברצלונה, אני מקווה שאוכל להיות שחקן פותח ולזכות בתארים עם הקבוצה, אלה המטרות שלי כרגע. כשההתעניינות של בארסה הפכה למציאותית, שאלתי את אוברמארס (מנהל אייאקס) על המועדון והוא אמר לי: 'אם אתה זוכה להזדמנות אחת להגיע לשם, אתה חייב ללכת'.

"אייאקס וברצלונה דומות מאוד, שתיהן רוצות לשחק כדורגל טוב וחיובי, תמיד לתקוף ולהחזיק בכדור. האם יש לי את הסגנון של בארסה? נראה. תמיד קשה להגיד דברים טובים על עצמך. אני שחקן שאוהב לקבל את הכדור ולנהל את המשחק. כמובן שיש לי הרבה דברים לשפר. אני מתפתח. אני צריך לכבוש יותר, ולעשות עבודה יותר טוב מבחינה הגנתית. אני גם צריך לחזק את רגל שמאל. אני חושב שאני יכול לשחק בכל עמדה בקישור.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי: פפ גווארדיולה חושש מהמשך העונה, לירוי סאנה קצת שמח וקצת עצוב
צפו ברונאלדו עוקץ את אתלטיקו, סימאונה מסביר את התנועה המגונה
כך תדעו אם אתם אוהדים, או אוהדי הצלחות: חידון ברצלונה הגדול

פרנקי דה יונג שחקן ברצלונה. אתר רשמי
הלך לראות משחק בקאמפ נואו לפני שלוש שנים, ונהנה. דה יונג/אתר רשמי

"לשחק לצד ליאו מסי? אני מאוד נרגש מזה ומצפה לזה בקוצר רוח. לדעתי הוא הכדורגלן הגדול אי פעם. קשה להגדיר את מסי, הוא השחקן הכי שלם והכי גדול, הוא יכול לעשות קסמים עם הכדור, וגם בלעדיו. הוא מייצר הזדמנויות, רגל שמאל שלו מדהימה, הוא כל כך חכם, קר רוח, הוא פשוט ברמה אחרת, מעולם אחר.

"אני רוצה כבר לשחק עם כל השחקנים האלה. בוסקטס הוא הקשר ההגנתי הטוב בעולם, ראיית המשחק שלו מדהימה. ראקיטיץ' מדהים והוא אחד הקשרים הטוב בעולם. קוטינו כל כך מוכשר, יש לו המון איכויות, בעיטה מצוינת, ואני בהחלט מקווה לשחק לצדו. וידאל חזק מאוד, לוחם, הוא יכול גם לכבוש וגם לחטוף כדורים.

"לפני שלוש שנים הלכתי לקאמפ נואו וראיתי משחק עם חברה שלי, אני חושב שברצלונה ניצחה 0:4 את בטיס. הם שיחקו נהדר, ממש נהניתי. הרמה בליגה הספרדית גבוהה מאוד. יש הרבה אנשים שאומרים שהפרמיירליג חזקה יותר, אני לא חושב ככה. רמת הכדורגל בלה ליגה היא גבוהה יותר".

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
מגיע עם הרבה ציפיות. דה יונג חותם/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

החלון של ינואר אמנם הסתיים, אולם בברצלונה ממשיכים לחשוב על חיזוק עתידי - בפרט להתקפה. עד לא מזמן המועמד הבולט היה לוקה יוביץ', שמחורר העונה רשתות באיינטרכט פרנקפורט, אולם כעת, על פי "מונדו דפורטיבו", השם החם הפך להיות מקסי גומס מסלטה ויגו. החלוץ בן ה-22 סיפק עונה ראשונה נהדרת עם 18 שערים, העונה מצא את הרשת תשע פעמים, ולא פחות חשוב - יש לו חיבור טוב עם לואיס סוארס מנבחרת אורוגוואי.

סעיף השחרור מסלטה עומד על 50 מיליון יורו ובתקשורת הספרדית טוענים שמספר קבוצות נוספות יהיו מוכנות לשלם את הסכום הזה. בו בזמן, ברשימת המועמדים של ברצלונה מספר שמות נוספים: אנדרה סילבה, המושאל העונה ממילאן לסביליה, אולם צירופו יהיה בעייתי יותר שכן לאנדלוסים אופציה לרכוש אותו בסיום העונה תמורת 35 מיליון יורו. גם ניקולא פפה מליל על הכוונת וכמוהו גם חברו לקבוצה, רפאל ליאאו בן ה-19.

החלום הרטוב של השדים האדומים הוא מרכוס רשפורד, אולם קשה להאמין שהוא יכול להתגשם. "אם ברצלונה ריאלית, היא תבין שזה מסובך מאוד, כי אין סעיף שחרור ואם בכל זאת יהיה משא ומתן, מנצ'סטר יונייטד תדרוש 100 מיליון יורו לפחות", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". השדים האדומים צפויים להציע לחלוץ בן ה-21 חוזה חדש לשש שנים, שעל פי דיווחים בבריטניה ישלשל לכיסו כ-200 אלף ליש"ט בשבוע.

שחקן נבחרת אורוגוואי מקסי גומס. GettyImages
חיבור טוב עם סוארס. גומס/GettyImages

ומה בנוגע לאדריאן ראביו? על פי "ספורט", הצדדים חזרו לנקודת ההתחלה: הקטלאנים עדיין מעוניינים בקשר פריס סן ז'רמן, אך מחכים כעת שהשחקן עצמו יעשה את הצעד הראשון. ראביו, המחזיק בהצעות גם מאנגליה ואיטליה, עתיד לבחור סוכן חדש שינסה לפתור את המצב.

אם ראביו או קשר אחר יצורף בקיץ, גרסו בספרד, יהיה זה על חשבון איבן ראקיטיץ'. אלא שארנסטו ואלוורדה לא מוכן להיפרד מהקרואטי, אותו הוא מעריך מאוד. עם זאת, אם הקטלאנים לא יגישו לראקיטיץ' חוזה חדש בקרוב, הוא עלול לדרוש בעצמו להיפרד מהקבוצה אליה הצטרף ב-2014.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
אם זה תלוי בוואלוורדה, הוא לא הולך לשום מקום. ראקיטיץ'/רויטרס

הכי אתלטיקו של סימאונה, ועוד הרבה VAR: הפודיום, סיכום משחקי הצ'מפיונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully