וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: פפ גווארדיולה חושש מהמשך העונה, לירוי סאנה קצת שמח וקצת עצוב

"אנחנו עדיין לא מוכנים להתחרות בשלבים המאוחרים", הודה המאמן, ותמך ב-VAR. סאנה עצוב בשביל שאלקה, טדסקו: "זה שובר את הלב"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי אתלטיקו - יובנטוס

מנצ'סטר סיטי רשמה הערב (רביעי) קאמבק גדול כשהצליחה לחזור מ-2:1 בעשרה שחקנים ל-2:3 בחוץ נגד שאלקה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. סרחיו אגוארו העלה את הקבוצה של פפ גווארדיולה ליתרון בדקה ה-18, אבל שני פנדלים מדויקים של נביל בנטאלב (38 אחרי התייעצות ארוכה מאוד עם שופטי ה-VAR ו-45) הפכו את התוצאה. בדקה ה-68 ספג ניקולאס אוטמנדי כרטיס אדום, אבל דווקא אז האורחת התעוררה. לירוי סאנה נכנס כמחליף בדקה ה-78 וכעבור שבע דקות מצא את השוויון עם שער יפהפה בכדור חופשי, בדקה ה-90 ראחים סטרלינג השלים את המהפך השני במשחק וקבע תוצאה שככל הנראה תסדר לסיטי כרטיס לרבע הגמר.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור עם עשרה שחקנים וניצחה 2:3 את שאלקה בחוץ

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה על הספסל. רויטרס
לא התלונן על הפנדלים. גווארדיולה/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה השנייה בהיסטוריה של ליגת האלופות שסופגת כרטיס אדום כשהיא בפיגור וחוזרת לניצחון. קדמה לה המבורג שניצחה גם 2:3 את צסק"א מוסקבה בדצמבר 2006.

* נביל בנטאלב כבש 14 פנדלים במדי שאלקה מ-14 שהוא בעט.

* סרחיו אגוארו כבש 9 שערים ב-12 משחקי ליגת האלופות מול קבוצות גרמניות, הכי הרבה שלו מול קבוצות ממדינה אחת.

* לירוי סאנה כבש את השער השני שלו בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות בסיטי ובכך השתווה לסאליף סאנה של שאלקה (אין קשר משפחתי כמובן), שגם כבש פעמיים בארבעת המשחקים האחרונים.

* סיטי ניצחה בשלושה משחקי חוץ בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, יותר מאשר בבית (2).

* שאלקה היא הקבוצה השנייה בתולדות ליגת האלופות שכובשת שני פנדלים במחצית הראשונה של משחק. קדמה לה ברצלונה מול מילאן ב-30 באפריל 2012.

* סרחיו אגוארו כבש את השער ה-34 שלו בליגת האלופות והשתווה לאדינסון קבאני במקום השלישי בטבלת מלכי השערים הלא אירופים של המפעל. רק ליאונל מסי (106) ודידייה דרוגבה (44) כבשו יותר.

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הצטער בשביל קבוצת נעוריו. סאנה/GettyImages

התגובות

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר בסיום: "זו תוצאה נהדרת. נתנו להם שני פנדלים, אפשרנו להם לעלות ליתרון מספרי ובליגת האלופות זה לא דבר טוב לעשות. אנחנו עדיין לא מוכנים להתחרות בשלבים המאוחרים, זו המציאות, אבל התוצאה טובה. הראינו אופי יוצא מהכלל. שיחקנו טוב, אבל עדיין איבדנו כמה כדורים בקלות וזה דבר שאסור לעשות בליגת האלופות. האם הגיעו להם הפנדלים? אני חושב שכן, אני סומך על ה-VAR. לפעמים אני מתווכח אבל לא הפעם, שני המקרים היו פנדלים. שיחקנו עם אופי מדהים. זה לא גמור עדיין".

לירוי סאנה, שלא חגג את השער האדיר שלו מול קבוצת נעוריו, אמר אחרי המשחק: "זה משמעותי מאוד בשבילי. הייתי קצת עצוב בשביל שאלקה, כי האווירה הייתה מדהימה כמו שהיא תמיד. שאלקה שיחקה ממש טוב, הצורה בה היא התגוננה עשתה את המשחק לקשה מאוד. בסופו של דבר הצלחנו לעשות את זה, כבשנו שלושה שערים וזה הדבר הכי חשוב. אתם רואים שאנחנו רוצים מאוד, אנחנו אף פעם לא מוותרים, אנחנו תמיד ממשיכים להילחם".

ראחים סטרלינג הוסיף: "היה משחק קשה מאוד, עשינו את זה קשה בשביל עצמנו בנקודות מסוימות, אבל נשארנו ביחד והמשכנו לשחק גם עם עשרה שחקנים. בשער שלי היה חור קטן בהגנה, מאחורי המגן וניצלתי את ההזדמנות. השגנו את שלוש הנקודות, אההה את הניצחון. היו לנו תקופות קשות במהלך העונה הזו, אי אפשר לנצח 0:3 בכל משחק ובליגת האלופות היריבות תמיד יכולות לפגוע בך".

מאמן שאלקה דומניקו טדסקו אמר אחרי המשחק: "ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה. הגיע לנו יותר מזה. לשם שינוי העונה היה לנו קצת מזל היום. ידענו שהם ילחצו אותנו וידחפו אותנו אחורה, אבל היינו מרושלים קצת בהתקפות המתפרצות ולספוג את השערים המאוחרים שספגנו זה שובר את הלב".

הכי אתלטיקו של סימאונה, ועוד הרבה VAR: הפודיום, סיכום משחקי הצ'מפיונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully