וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN מנתחים את אבדיה: "התקשה להתמודד מול שחקנים עם אתלטיות בקליבר של NBA"

בארה"ב התלהבו מביצועיו של שחקן מכבי ת"א במחנה, אך הזכירו איך התקשה בטורניר הנערים ביורוליג: "התקשה להתמודד עם משחק הלחץ של ריאל מדריד ואיבד הרבה כדורים"

דני מרון

ב-NBA התרכזו בשבוע האחרון במשחקי האולסטאר שנערכו בשארלוט, לשם התנקזו כל הכוכבים הכי גדולים של הליגה. אולם, לא רחוק משם נערך מחנה "כדורסל ללא גבולות", מחנה שחקנים צעירים שבו כיכב דני אבדיה שחקנה של מכבי תל אביב שגם נבחרת ל-MVP. אבדיה, שנחת אתמול בישראל, היה חלק מ-38 שחקנים מ-24 מדינות שהשתתפו בטורניר אך התבלט בהרבה מעל כולם.

אחרי שזכה לשבחים מקיר לקיר, ב-ESPN ניתחו את הפרוספקטים העתידיים לקראת הדראפט ובראש דני אבדיה שצבר לעצמו הרבה מאוד נקודות זכות בתקופה האחרונה. זאת למרות שהוא בקושי משחק במכבי תל אביב.

עוד בנושא

צפו: דני אבדיה נבחר ל-MVP של מחנה "כדורסל ללא גבולות" בארה"ב
דני אבדיה נחת: "ההשוואות לדונצ'יץ'? אני אשאר מיוחד בזכות עצמי"
ב-ESPN בחרו באבדיה כ"אחד הדברים הכי חשובים שראינו בסופ"ש האולסטאר"

דני אבדיה נוחת אחרי מחנה "כדורסל ללא גבולות". דני מרון
הישראלי הבא ב-NBA? דני אבדיה/דני מרון

בקטע שמנתח את יכולותיו של אבדיה נכתב: "אבדיה בן ה-18 הפך להיות פרוספקט מוביל וראוי לקראת דראפט 2020, תודות לראיית המשחק שלו, הקליעה הורסטילית שלו והאינסטינקטים החדים שלו. כשחקן כנף הוא פרוספקט מבטיח, אבל כרכז יש לו פוטנציאל גבוה יותר. הוא התמודד טוב מהצפוי וגם העלה במשקל. הכישרון הכי גדול שלו הוא יכולת המסירה שלו. אבדיה במיטבו כשהכדור בידיים שלו".

אבל הכישרון הצעיר של מכבי לא קיבל רק מחמאות. בחלק הביקורתי של הבלוג נכתב כי: "לאבדיה יש עוד הרבה מה לשפר. ריאל מדריד תסכלה אותו עם משחק הלחץ שלה והכריחה אותו לקחת זריקות קשות מבחוץ. הספרדים אילצו אותו לקחת זריקות ביד שמאל ותקעו את המשחק שלו". הכוונה היתה לטורניר הנוער של היורוליג, שם מכבי תל אביב של אבדיה הובסה על ידי הבלאנקוס.

"אבדיה התקשה להתמודד עם משחק הלחץ, איבד הרבה כדורים ונראה מוגבל נגד שחקנים עם אתלטיות בקליבר של ה-NBA", נכתב. בקטע המסיים נכתב כי "העמדה הכי טובה עבור אבדיה במכבי תל אביב היא עמדת הרכז שתאפשר לו לממש בצורה הכי טובה את הפוטנציאל שלו, כאשר ההערכה האופטימית לגביו אומרת שהוא עשוי להיבחר במקום השביעי בדראפט של 2020".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully