וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להדביק את הפער ממכבי חיפה": הפועל באר שבע ובכר בדריכות מיוחדת

18.2.2019 / 11:34

ראשי האלופה פנו לארגוני האוהדים כדי "להרגיש את העוצמות" מול בית"ר, גם בכר חרג ממנהגו, ובקבוצה בטוחים: "אם נגיע לפלייאוף העליון, דברים ישתנו"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מתח רב בהפועל באר שבע לקראת המשחק הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים. במועדון רוצים מאוד לסיים בפלייאוף העליון כדי להילחם בהמשך על כרטיס למוקדמות הליגה האירופית והדריכות מורגשת בכל פינה בקבוצה. ברק בכר לא חשף בפני השחקנים את ההרכב המתוכנן, בניגוד לשבועות רבים בהם השחקנים יודעים מי יפתח, ונראה כי הוא עשה זאת גם כי הוא עדיין לא מצא לדעתו את התמהיל הנכון וגם כדי לשמור על דריכות גדולה אצל כל השחקנים באימונים.

אוהד לויטה אמור להמשיך בשער אחרי שהחליף את אריאל הרוש ובכר היה מרוצה ממנו. חאתם עבד אלחמיד יעדר בגלל צהובים ואת מקומו ימלאו שיר צדק או מרואן קבהא. עדיין לא ברור אם אריק סאבו יפתח בקישור ובחלק ההתקפי עירבב בכר הרכבים שונים באימונים האחרונים ונראה כי דווקא רק מקומו של חן עזרא היה מובטח. הנהלת הקבוצה היתה בקשר בימים האחרונים עם ראשי האוהדים וביקשה להרגיש הערב את הקהל בעוצמתו החיובית.

שחקן העבר אליניב ברדה אפילו פרסם אתמול סרטון נרגש ובו מסר לקהל. בקבוצה מאוד מחשיבים את הכוח של האוהדים ורוצים לראות אותם מעודדים הערב. "אף אחד לא מבין כנראה עד כמה חשוב הפלייאוף העליון", אמרו בהפועל באר שבע. "יש הבדל עצום בין פלייאוף תחתון לבין אירופה. נכון שמכבי חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה נראות מצוין, אבל אם נשיג את הפלייאוף העליון, דברים ישתנו בהמשך ונוכל להדביק את הפער. יש כאן סגל מנוסה ומוכשר שצריך להביא את הכרטיס לאירופה, אבל קודם כל חייבים מקום בפלייאוף העליון".

עוד בנושא

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: עזרא תורגל אצל האלופה, בכורה לקינדה
אליניב ברדה ביקש את תמיכת אוהדי הפועל באר שבע: "איתכם אנחנו כוח"
ניר קלינגר: "אני עומד על זה שיקוב סילבסטר לא מתאים לסגנון של בית"ר"

המסר של ברדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully