וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: עזרא תורגל אצל האלופה, בכורה לקינדה

שחקן הכנף צפוי לחזור להרכב אחרי סיבוב שלם ולפגוש את האקסית (ב', 21:00, ערוץ 5), הרכש מאשדוד עשוי להחליף את בניון מנגד. ברדה ביקש את תמיכת האוהדים: "איתכם אנחנו כוח"

מחזור 23הסתיים18/02/2019
הפועל באר שבע
  • זריהן (4)
  • ממן (50, פנדל)
  • זריהן (63)
1:3
  • (18) פלומן
בית"ר ירושלים
עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: אורן יוסיפוביץ על יוסי אבוקסיס ובני יהודה

הפועל באר שבע

"אפשר להגיע לפלייאוף העליון, נותרו מספיק משחקים", אמר ברק בכר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים. "אלונה לא עזבה, היא פה איתנו. אנחנו צריכים להתנהל כרגיל ואנחנו עושים את זה. אנחנו ביחד, חווינו תקופות יפות ביחד ועכשיו אנחנו בתקופה לא קלה ביחד, ונצא ממנה רק ביחד - אני לא לבד פה. אנחנו מייצרים מצבים, עובדים כל השבוע עם שחקנים מול השער, אבל אימונים זה אחרת - במשחק קורים דברים אחרים לצערי. בן שהר חלוץ שמייצר מצבים, בתקופה האחרונה פחות מסתדר לו אבל הוא כל הזמן עובד במטרה להשתפר. אנחנו תומכים בו ונמשיך לתמוך בו, ובסוף הוא יחזיר גם בשערים". על ההחלטה לפתוח עם אוהד לויטה על חשבון אריאל הרוש לאחרונה אמר המאמן: "אוהד היה מצוין והוכיח את עצמו ולכן הוא ממשיך לשחק".

בן ביטון הוסיף: "בכדורגל תמיד יש לחץ, השאלה לאן מנתבים אותו. צריך לקחת את זה למקום טוב, זה אתגר גדול בשבילנו. יש לנו ארבעה משחקים שהם כמו גמר גביע עבורנו, צריך לעשות הכל כדי להיות בפלייאוף העליון. כולנו צריכים לעשות שדרוג מסוים בפן המנטלי וממחר כבר להראות אופי חזק יותר, כי אנחנו רוצים לשמח את הקהל ואת העיר ואין מקום טוב יותר מאשר משחק מול בית"ר בטרנר כדי לעשות את זה".

הקפטן לשעבר אליניב ברדה פנה לאוהדים באמצעות סרטון פייסבוק ואמר: "המסע שאנחנו עוברים הוא כמו מסע אלונקות - מרימים אחד את השני ומקווים שעוד רגע יהיה יותר טוב. הייתי איתכם בתקופות הטובות והפחות טובות, גם לי קשה כשמפסידים. אני יודע מי המועדון הזה, מי הקבוצה שלנו ומי אתם. הכוח שלנו לשנות הוא לא רק נגד אינטר כשהכול הולך, אלא זה עכשיו. אנחנו צריכים את התמיכה שלכם, יחד איתכם אנחנו כוח".

מבחינה מקצועית, לויטה ימשיך כאמור בין הקורות על חשבון אריאל הרוש, כשבמרכז ההגנה יחליף שיר צדק את חאתם עבד אלחמיד המוצהב. חן עזרא, שלא פתח בהרכב מאז המפגש הקודם עם בית"ר, תורגל בשלישייה הקדמית ועשוי להצטרף לניב זריהן ועדן בן בסט שמועדף על פני בן שהר בחוד. מאור מליקסון ימשיך להיעדר בגלל פציעה.

בית"ר ירושלים

גדי קינדה צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי בית"ר ירושלים ולתפוס את מקומו של יוסי בניון בקישור. הרכש הנוצץ ממ.ס. אשדוד לא יכול היה להיכלל בסגל בשבוע שעבר מול מכבי חיפה בגלל ריצוי המשחק השלישי בעונש ההרחקה שלו, אבל מחר כבר יעמוד לרשותו של ניר קלינגר. שמואל שיימן יפתח בעמדת המגן השמאלי ודוד קלטינס יחזור לשחק כמגן ימני, לאור פציעתו של אנטואן קונטה בשבוע שעבר. גם אנתוני וארן פצוע, אור אינברום חזר רק לאימוני ריצה ואנז' פרדי פלומן עשוי לשמש כחלוץ החוד, כשגם עידן ורד ישוב ל-11.

לקראת המשחק אמר קלינגר במסיבת העיתונאים הבוקר: "ברור שמדובר במשחק מאוד משמעותי עבור שתי הקבוצות. עברנו דרך ארוכה מאז נובמבר כדי להגיע לסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, וחבל אם נפספס את ההזדמנות. זה משחק על כל הקופה, וברור לשתי הקבוצות שמי שתפסיד תישאר עם סיכוי כמעט בלתי אפשרי לעלות לפלייאוף. אנחנו סומכים מאוד על הניסיון שיש לנו בקבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים גדי קינדה. לירון מולדובן
מוכן לבכורה. גדי קינדה/לירון מולדובן

טריוויה

* המאזן ב-19 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות: 14 ניצחונות להפועל באר שבע וחמש תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה 0:1 ביתי ב-13 באפריל 2013 משער של אבי ריקן. גם ניצחון החוץ האחרון היה 0:1, באוגוסט 2011 בווסרמיל משער של עמית בן שושן.

* הפועל באר שבע עם ארבעה הפסדים בששת המחזורים האחרונים (ארבע נקודות מ-18 האחרונות) וסך הכול שבעה הפסדים העונה - יותר משתי העונות הקודמות גם יחד.

* בית"ר ירושלים ספגה רק שער אחד בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, וניצחה שלושה מתוכם.

* בית"ר היא אחת משתי הקבוצות היחידות (לצד הפועל רעננה) שעדיין לא קיבלו פנדל העונה. שינוי קיצוני לעומת העונה שעברה, אז הובילה את הליגה עם 14 פנדלים (מתוכם החמיצה שישה).

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
לא מאבד תקווה. ברק בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully