וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמת ענק: ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד 93:94 וזכתה בגביע הספרדי

בתום משחק בלתי נשכח, חסם ראנדולף את טומיץ' בצורה לא חוקית והקטלאנים חגגו גביע 25 בתולדותיהם, לאחר שסגרו פיגור 17. הרטל בלט עם 22 נקודות

קובי אליהו

בווידאו: החגיגות של הפועל ירושלים לאחר הזכיה בגביע

ערב של גמרי גביע יצא לדרך ברחבי היבשת. בספרד היתה דרמה גדולה, ובסיומה של הארכה בקלאסיקו ניצחה ברצלונה 93:94 את ריאל במדריד וחגגה את הזכיה ה-25 בתולדותיה בצורה המתוקה והדרמטית ביותר שניתן היה לשער. הקטלאנים פתחו טוב יותר והוליכו למשך מרבית המחצית הראשונה, אולם רבע שלישי אדיר של 9:25 מצד הבלאנקוס הטיס אותם ליתרון דו-ספרתי שכבר הגיע ל-41:58. גמור? ממש לא. ברצלונה הגיבה בריצת 1:17 (!) עם פתיחת הרבע המכריע והפכה, ובפיגור 76:75 החטיא פקונדו קמפאצו זריקת עונשין מכרעת. ויקטור קלאבר החטיא אחת משלו וסרחיו יול סיפק עוד רגע מאני טיים קסום כשקבע 77:77 ושלח את המשחק להארכה.

שם נדמה היה כי בארסה בדרך לניצחון, אך רגע גדול רדף רגע גדול. 21 שניות לסיום הוליכו הקטלאנים 87:92, ג'ייסי קארול נעזר בהחלטת שיפוט מפוקפקת מאוד והשיב את הלבנים ל-92:93, ארבע שניות לסיום, אך המילה האחרונה היתה של טומיץ'. הסנטר הוותיק קיבל את הכדור מהחוץ, הסתובב על קו הבסיס ונחסם על ידי אנתוני ראנדולף. השופטים הלכו למסכים, וקבעו כי החסימה היתה לא חוקית. יול עוד הימר על שלשה משלושת-רבעי מגרש על הבאזר, שכמעט נכנסה. וואו.

תומא הרטל סיים כקלע הבולט עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, קלאבר הוסיף 15 וטומיץ', ביום הולדתו, 14. מנגד, 19 של קמפאצו לא הספיקו, ראנדולף הוסיף 16.

הפועל ירושלים: כריס ג'ונסון מושבת לשישה שבועות נוספים
אולימפיאקוס נענשה בחומרה: ממאזנה הורדו 6 נקודות, והיא צנחה למקום ה-6
אחד משני המועמדים המובילים לתואר ה-MVP: המחנה הנהדר של דני אבדיה

דונצ'יץ' מאוכזב

כך שלח יול את המשחק להארכה

* ביוון, לאחר הסערה בחצי הגמר, פנאתינייקוס התקשתה לפני שניצחה את פאוק סלוניקי 73:79. פאו כבר הוליכה ביתרון דו-ספרתי במחצית הראשונה, האנדרדוגית הצליחה לחזור אך בסופו של דבר יאניס פפאפטרו קלע שתי זריקות עונשין מכריעות וקבוצת הפאר מאתונה הניפה את הגביע ה-19 בתולדותיה. קית' לנגפורד הצטיין עם 17 נקודות.

* בטורקיה השיגה פנרבחצ'ה את הגביע השישי בתולדותיה והראשון מאז 2016, עם 70:80 על אנאדולו אפס. ג'יג'י דאטומה וקוסטס סלוקאס כיכבו אצל ז'ליקו אוברדוביץ' עם 22 ו-19 נקודות בהתאמה.

* בליטא קיבלנו הפתעה גדולה כשריטאס וילנה זכתה בגביע אחרי ניצחון 67:70 בגמר על ז'לגיריס קובנה של שאראס. ז'לגיריס הובילה לאורך כמעט כל המשחק, אך ריטאס ביצעה קאמבק בדקות האחרונות וכריס קרמר הבטיח את הניצחון עם קליעות עונשין בשניות האחרונות. ארט פראחוסקי הסנטר הבלארוסי הצטיין עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

* את הגביע הגרמני הניפה באמברג בתום דרמה גדולה. המפגש עם אלבה ברלין הלך צמוד ממש עד שניות הסיום, כשרוקאס גידראיטיס העלה את אלבה ל-80:82, ובעוד טייריס רייס החטיא בצד השני, השתלטה באמברג על הריבאונד ומצאה את ניקוס זיסיס, שצלף את שלשת הניצחון וקבע 82:83. הרכז היווני סיים עם 19 נקודות, רייס הוביל עם 20 וביחד זה הספיק לגביע החמישי בתולדות המועדון.
עוד בנושא:

צפו בסל הניצחון של זיסיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully