וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אין סיבה שאלירן עטר לא יישאר עד סוף הקריירה"

17.2.2019 / 7:24

שחקני מכבי תל אביב מעידים שהחלוץ שמסיים חוזה בקיץ "השתנה והתבגר" ומשוכנעים שיישאר, למרות שחוזהו לא יחודש אוטומטית: "הוא אחד המנהיגים שלנו". ראיקוביץ' מתקרב למונאקו, גלזר זוכה לשבחים, וגם: הנהלים החדשים בעקבות פרשת אצילי ואופואדו

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
במכבי תל אביב בטוחים: הוא הצדיק את החוזה הבא. אלירן עטר חוגג/קובי אליהו

1. השחקנים במכבי מחכים לחידוש החוזה של עטר

שחקנים במכבי תל אביב רוצים לראות את אלירן עטר ממשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. עטר מסיים בתום העונה את חוזהו ומאחר שלא עמד במכסת המשחקים שמחדשת את חוזהו אוטומטית, האופציה להאריך את ההתקשרות היא בידיים של מכבי תל אביב. הצמד של עטר אתמול הוכיח שוב איזה שינוי עבר השחקן ועד כמה הוא התבגר. ישיבה על הספסל במכבי תל אביב אצל ולאדן איביץ' העונה, לא הפכה אותו לשחקן ממורמר אלא לאחד שבא לכל אימון ונותן מעצמו יותר כדי להוכיח למאמן שמקומו על המגרש.

עטר הוא מלך השערים של מכבי תל אביב ולא במקרה אמר אמש השף של מכבי תל אביב דור מיכה שהוא וחבריו מאוד רוצים שעטר יסיים את העונה כמלך שערי הליגה. שחקנים במכבי תל אביב התבטאו אמש בעניין והביעו תקווה שהחלוץ שחוגג היום (ראשון) 32, ימשיך איתם לעונה נוספת ואולי אף מעבר לכך. גם אוהדי מכבי תל אביב תומכים מאוד בעטר וקראו לו אחרי המשחק כדי לשיר לו כבר אמש שירים לכבוד יום הולדתו. "אלירן השתנה והתבגר", סיפר אמש שחקן במכבי תל אביב. "הוא אחד המנהיגים של הקבוצה. הוא הפך בקדנציה הזו ובעיקר העונה לשחקן הרבה יותר קבוצתי ושלם. אין שום סיבה שהוא לא יהיה איתנו בעונה הבאה ואולי עד סוף הקריירה שלו".

מאמן מכבי תל אביב נשאל אמש על הסיכויים שעטר יחתום על חוזה חדש והתחמק מתשובה ישירה. "אלירן עטר הוא אחד השחקנים הטובים ביותר במכבי תל אביב", אמר איביץ'. "אין ספק שהוא ראוי לכל מה שהוא עושה על המגרש. כל השערים שלו והתרומה שלו למכבי תל אביב הם בגלל עבודה מאוד קשה שהוא משקיע".

עוד בנושא

שוב דורסת: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את עירוני קרית שמונה
דור מיכה: "כולנו נעשה הכול כדי שעטר יסיים כמלך השערים"
צ'יקו אופואדו בכה והתנצל: "פרצו לי לאינסטגרם. אני מצטער"

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב מול עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
ריענון נהלים במכבי תל אביב. אופואדו אמש/קובי אליהו

2. נהלים חדשים בעקבות פרשת אופואדו ואצילי

עטר נבחר במהלך המשחק לשחקן המצטיין על ידי אוהדי מכבי תל אביב, אבל את מרבית התשואות אמש קיבל דווקא צ'יקו אופואדו. המהלכים שלו זיכו אותו בהמון אהבה מהיציעים ודומה היה שאוהדי מכבי תל אביב אפילו שכחו שמי שהיה הקורבן בכל סיפור התמונה מהאינסטגרם היה עומר אצילי ולא אופואדו. אפילו במהלך המשחק אתמול המשיך אותו האקר בלתי מפוענח לפרסם כל מיני דברים בחשבון האינסטגרם של אופואדו.

איביץ' הבהיר אמש כי לא נתן לו לפתוח בכוונה כדי לעודד אותו, אלא כי טקטית הוא הועדף על פני איתי שכטר כחלוץ מרכזי. כך או אחרת, שחר פיבן שהגיע אמש לדבר עם התקשורת אחרי המשחק אפילו שהוא היה גם במסיבת העיתונאים ביום חמישי, סיפר שבעקבות התמונה של אצילי חודדו הנהלים במכבי תל אביב ועל השחקנים נאסר לצלם בחדר ההלבשה כשיש שחקנים עירומים. "צ'יקו ועומר חברים מאוד טובים ומה שעשו זו עבירה פלילית לכל דבר", פתח פיבן. "בעידן הטכנולוגי של היום אפשר בקלות לפרוץ לחיים האישיים של כל אחד. אנחנו תומכים בצ'יקו ובעומר. צ'יקו היה מאוד מצוברח. הוא לא רצה שזה יקרה. אני בטוח שמקרה כזה לא יקרה שוב אצלנו".

פיבן לא רצה להתייחס לסוגיית החוזה שלו ולשאלה האם הוא ראוי לפתיחת החוזה עליו חתם למספר שנים בקיץ האחרון. "תנו לי להתרכז בלהביא את האליפות חזרה לתל אביב", אמר. "מה שיהיה אחרי זה בנושא הכספים, פחות מעניין אותי כרגע". בנוגע לאפשרות שיוזמן בחודש הבא לסגל נבחרת ישראל, אמר הבלם: "זה חלום ילדות שלי. הלוואי שיזמנו אותי לנבחרת הבוגרת".

עוד באותו נושא

דור מיכה: "כולנו נעשה הכול כדי שאלירן עטר יסיים כמלך השערים"

לכתבה המלאה
פרדראג ראיקוביץ' מכבי תל אביב. דני מרון
מריח את הסוף? ראיקוביץ'/דני מרון

3. ראיקוביץ' במשחקים אחרונים. מונאקו מחכה?

השער שנפסל לקרית שמונה היה צריך רק לצמק את התוצאה ל-1:3 אבל פרדראג ראיקוביץ' היה כל כך מאושר שאלי חכמון פסל את השער כאילו שהתוצאה היתה באותו רגע 0:0. ראיקוביץ' כבר מרגיש שאלה המשחקים האחרונים שלו במכבי תל אביב. הסוכן הסרבי החדש שלו מילוש מלאנוביץ' אמור לסגור לו חוזה במונאקו וגם מכבי תל אביב אמורה להיות מאושרת מכך שהיא תניב רווח מסוים על השוער שנרכש לפני כמעט ארבע שנים ב-3 מיליון יורו. "זה טבעי שיהיו הצעות על ראיקו", אמר אמש איביץ'. "רבים באירופה יודעים מה עושה בישראל העונה מכבי תל אביב וגם יודעים שהוא שוער נבחרת סרביה ולכן זה ברור שיהיו עליו הצעות. אני באופן אישי עדיין לא יודע שאלה המשחקים האחרונים של ראיקוביץ' במכבי תל אביב, אבל טבעי ששוער כזה יתקדם הלאה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
ירידה מובנת, עלייה מעודדת. שחקני מכבי תל אביב חוגגים אמש/קובי אליהו

4. "היינו צריכים את המשחקים האחרונים כדי להתעורר"

אחרי שתי תוצאות תיקו שלוו גם במשחקים מאוד בינוניים, חזרה מכבי תל אביב אמש מול קרית שמונה להיות גדולה על הליגה. "כנראה שהיינו צריכים את המשחקים האחרונים בליגה כדי להתעורר", הודו אמש במכבי תל אביב. "ברור שכאשר יש כזה פער מהמקום השני, תהיה ירידה בשלב מסוים של העונה. החוכמה היא לדעת לסיים את הליגה כמו שצריך וגם להשיג את הגביע. זו עונה שצריך לסיים עם כל התארים". מי שבלט עוד אמש מלבד אלירן עטר וצ'יקו אופואדו הוא דן גלזר שמחלץ אינספור כדורים תוך כדי משחק וזוכה בהרבה קרבות. דור פרץ שחזר להרכב ועומר אצילי שעבר שבוע לא קל, לא היו במיטבם.

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
איביץ' ראוי ליותר מזה? אוהדי מכבי תל אביב אמש/קובי אליהו

5. רק 6,772 צופים

כמו ביום שישי בלילה במשחק של יובנטוס באיטליה, גם אמש בנתניה ניכרת ההשפעה של חוסר התחרותיות בליגה על היציעים של מכבי תל אביב. 6,772 צופים בלבד היו אמש במשחק והפעם גם אי אפשר היה לתרץ בנסיעות המעיקות בימי חול עד נתניה או בעובדה שמדובר ביום עבודה. כמות גדולה מאוד של בעלי מינויים העדיפה להישאר בבית מול המסך. אולי אלה החזאים שהילכו אימים עם מזג אוויר חורפי במיוחד גם במרכז הארץ ואולי זו באמת העובדה שהליגה כבר נגמרה ושמכבי תל אביב אלופה.

בשורה התחתונה פחות מ-7,000 אוהדים במשחק בית לקבוצה שרצה לאליפות היסטורית מבחינת הפרש הנקודות מהמקום השני, זה מעט מדי. למכבי תל אביב הזו של איביץ' מגיע יותר כבוד שאמור להתבטא ביציעים. בסוף המשחק אמש הודיע הכרוז שי סידי שבמשחק הבית בעוד שבוע מול מכבי פתח תקוה שייפתח בשעה 16:00 יהיה הפנינג עבור האוהדים. מכבי תל אביב תקווה אז לנצל את השעה המוקדמת כדי למשוך הרבה ילדים שיבואו עם הוריהם. ראוי שיהיו הרבה יותר אוהדים במשחקי הקבוצה גם אם האליפות כבר מונחת מזמן בכיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully