וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר שחטאר דונייצק: "מנור סולומון מתלונן שקשה לו לנשום בקור בזמן האימונים"

הקשר הוותיק טראס סטפננקו התייחס להשתלבותו של הישראלי שעשוי לערוך בכורה בליגה האירופית מול פרנקפורט (22:00, ספורט 4): "אמרתי לו שהוא צריך להסתגל לכך"

עריכת וידאו: מתן חדד

בראיון שפורסם היום (חמישי) באוקראינה באתר "פוטבול 24", התראיין טראס סטפננקו, משחקניה הוותיקים של שחטאר דונייצק ונתן נקוד מבט נוספת על תהליך הקליטה של מנור סולומון. "אנחנו רגילים כבר למזג האוויר ומבחינתנו הוא נורמלי, אבל מנור התלונן שקשה לו מאוד לנשום בקור בזמן האימונים". סיפר קשר נבחרת אוקראינה והוסיף: "אנחנו קבוצה שרצה ביחד כבר זמן רב והיו לנו לא מעט פציעות העונה והצטרפותם של מנור ושל ואלרי בונדרנקו חיונית לנו מבחינת חיזוק הסגל והרחבתו".

עוד בנושא

הערב: שחטאר דונייצק - פרנקפורט (ספורט 4)
מנור סולומון הוצג: "השחקנים באוקראינה הרבה יותר קשוחים מבישראל"
מאמן שחטאר: "סולומון מבין באופן מושלם מה לעשות על המגרש"
"אני שווה שישה מיליון יורו? מה? למה?!'": מנור סולומון בראיון ל-"פודיום"

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. האתר הרשמי של שחטאר דונייצק, אתר רשמי
מנור סולומון בפעולה/אתר רשמי, האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

סטפננקו התייחס גם ליריבתה של שחטאר הערב (חמישי) בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, איינטרכט פרנקפורט, שבשורותיה נמצא גם שחקנה של נבחרת ישראל טאלב טואטחה: "אנחנו מתכוננים כבר שבוע לקראת המשחק. יש להם קו התקפה חזק ומוכשר מאוד שכובש הרבה שערים. ההגנה שלנו תצטרך לעבוד קשה כדי לעצור אותם ונקווה לנטרל אותם".

הקבוצה האוקראינית מדורגת במקום הראשון בטבלה כשהיא מחזיקה במאזנה 45 נקודות. היא מקדימה את יריבתה המרה, דינמו קייב שנמצאת במקום השני ב-7 נקודות. בזירה האירופית תנסה אלופת אוקראינה לשחזר לפחות את ההישג של העונה שעברה, אז נעצרה רק בשמינית גמר הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully