וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: גארת' בייל עלול לספוג הרחקה של בין 4 ל-12 משחקים

כוכב ריאל מדריד, שביצע תנועה פוגענית כלפי אוהדי אתלטיקו מדריד אחרי שכבש בדרבי, צפוי לספוג עונש קשה מההתאחדות הספרדית. קורטואה הצהיר: "אשמח להתאחד עם אדן הזאר בריאל"

עריכה: מתן חדד

בדרך להרחקה רצינית? כלי התקשורת בספרד מדווחים היום (חמישי) שכוכב ריאל מדריד, גארת' בייל, עלול לספוג עונש הרחקה של בין 4 ל-12 משחקים בעקבות התנועה שביצע לאחר שכבש בניצחון 1:3 של קבוצתו על אתלטיקו מדריד ביום שבת. הנהלת הליגה הספרדית העבירה את ההחלטה לידי ההתאחדות הספרדית, ואם ההתאחדות אכן תקבע שמדובר בתנועה פוגענית ומגונה, בייל עלול להיענש ולהיעדר לתקופה ארוכה.

בייל עצמו יקווה לקבל ענישה פחות חמורה, שמשמעותה תהיה הרחקה ממשחק אחד עד לשלושה משחקים. תחילה, אנשי ההתאחדות יכונסו בוועדה שתצטרך להחליט האם להעניש את הוולשי. אם הם יחליטו שמדובר ב"חגיגה פרובוקטיבית", הוא עלול לספוג עונש לא קל.

הוולשי כבש את השער השלישי ב-1:3 על אתלטיקו מדריד ביום שבת האחרון. לאחר מכן, ביצע תנועה שנחשבת לפוגענית ביותר בספרד לכיוון אוהדי הקולצ'ונרוס. הנהלת הליגה רצתה תחילה להעניש את בייל בעצמה, אבל החליטה להעביר את ההחלטה להתאחדות הספרדית. בכלי התקשורת מעריכים שבייל לא יצליח לצאת בזול מהסיפור הזה, וכי הוא צפוי לספוג את העונש הקשה יותר שיעמוד על בין 4 ל-12 משחקים.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
בספרד מעריכים שיקבל עונש לא קל. גארת' בייל/GettyImages

טיבו קורטואה, שוערה הבלגי החדש של ריאל מדריד העונה סיפק את דעתו בנוגע להצטרפות אפשרית של עמיתו לנבחרת בלגיה, אדן האזר. "זה משהו שהוא צריך להחליט לגביו", אמר קורטואה, שבעצמו היה נתון לסערות רבות בעונה שעברה, כשעוד שיחק במדי צ'לסי לגבי מעבר לקבוצתו הנוכחית. השוער הבלגי הבינלאומי שיחק במדי "הבלוז" ארבע עונות לצדו של הזאר, ולפני כן כבר חווה את העיר מדריד כששיחק בשורות היריבה העירונית של ריאל, אתלטיקו, במשך שלוש עונות כשהיה מושאל מהקבוצה הלונדונית.

חוזהו של הזאר (29) בצ'לסי נגמר בקיץ הבא והוא מסרב בתוקף להאריכו, עקב רצונו העז לעבור לקבוצה מבירת ספרד שבה הוא הצהיר מספר רב של פעמים שהוא רוצה לשחק. הבלגי המחונן כבש העונה 12 שערים ובישל עוד עשרה במסגרת הפרמיירליג, ונחשב גם העונה לאחד העוגנים הבולטים של קבוצתו של רומן אברמוביץ'. הוא חווה עונה לא פשוטה בגזרה האישית כשחווה מספר עימותים עם מאמנו מאוריציו סארי שהתנגח בו לא מעט בשלל התבטאויות נוקבות כשהבולטת שביניהן הייתה: "אם הוא לא רוצה להמשיך פה הוא יכול לעזוב למקום אחר שבו יהיה לו טוב".

"אני לא יודע אם ריאל באמת רוצה את אדן", אמר קורטואה. "אבל מה שאני כן יודע הוא שהוא שחקן מהטופ העולמי שרק יכול להוסיף לנו". בפן האישי האישי הוסיף השוער: "הוא חבר קרוב ואני יותר מאשמח שהוא יצטרף אליי ונשחק שוב יחד".

עוד באותו נושא

סרחיו ראמוס עלול לספוג השעיה, דה יונג: "ה-VAR מסייע לגדולות"

לכתבה המלאה
שחקני צ'לסי אדן הזאר, טיבו קורטואה. GettyImages
"יכול רק להוסיף לנו". קורטואה עם הזאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully