וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אין לי ספק שפריס סן ז'רמן תזכה בליגת האלופות"

החלוץ צפה בניצחון באולד טראפורד מביתו (צפו בסרטון) וכעת הוא אופטימי מתמיד: "יש לנו שחקנים מצוינים ומאמן גאון"

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

כשניימאר נפצע ונקבע כי לא יכול היה לשחק מול מנצ'סטר יונייטד, העריכו כי סיכוייה של פריס סן ז'רמן לצלוח את המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות פחתו. כשאדינסון קבאני נפצע ונעדר גם כן, הפכו השדים האדומים לפייבוריטים במפגש. אז הפכו. אמש (שלישי) סיפקה אלופת צרפת הופעה מצוינת בתיאטרון החלומות, ניצחה 0:2 והשיגה מקדמה גדולה לקראת הגומלין בפריס.

ניימאר, שראה את המשחק מביתו, מאמין כעת יותר מתמיד בסיכויים של קבוצתו ללכת עד הסוף. "אין לי ספק שנזכה בליגת האלופות ושאני אשחק", אמר. "פריס היא לא רק אני, זו קבוצה אדירה עם שחקנים מצוינים ומאמן גאון".

החלוץ שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-27 התבקש לסכם את השנה שעברה עליו, והודה: "אלה היו 365 ימים די אינטנסיביים, על המגרש ומחוצה לו, ופספסתי לא מעט דברים. עם המשפחה והחברים היה לי טוב בימים הללו. בשנה הבאה אני רוצה לבלות יותר זמן עם המשפחה ולחזור לכדורגל כמה שיותר מהר. יש לי הרבה תארים חשובים להשיג עם פריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל".

על הפציעה שלו אמר: "הטיפולים רק החלו, זה הולך להיות מסע ארוך. קשה מאוד להיות הרחק מהכדורגל, אבל כל החוויות הללו הפכו אותי חזק יותר כעת. אני מוכן למה שמחכה לי".

עוד בנושא:

דרמה באינטר: מאורו איקרדי הודח מתפקיד הקפטן, וסירב להגיע למשחק
העונה האחרונה? "ברצלונה לא תאריך את חוזהו של איבן ראקיטיץ'"
פריס סן ז'רמן עשתה היסטוריה, אמבפה: "אסור לנו לפחד, אנחנו טובים!"

צפו בניימאר חוגג את הניצחון על יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully