וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו ראויים לגביע". גיא גודס: "באים עם המון ביטחון"

המאמנים של הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון נשמעו אופטימיים לפני גמר הגביע (ה', 21:00, ספורט5). בלייזר: "יש פה חבר'ה שלא מוותרים, זה הכח שלנו". אליהו: "לא חשבתי אם זה יהיה התואר האחרון שלי"

מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה בכדורסל/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הפועל ירושלים מתכוונת לנצל עד תום את יתרון הביתיות שבו זכתה בגמר גביע המדינה. מכירת הכרטיסים הפתוחה, לאוהדים שאינם בעלי מנוי עונתי, הסתיימה בתוך ארבע דקות בלבד - וההערכה היא שבמשחק מחר (חמישי, 21:00, ספורט5) יהיו כ-8,000 אדומים ביציעי הארנה ולא יותר מ-2,000 אוהדי מכבי ראשון לציון. היום קיימו שתי הקבוצות מסיבת עיתונאים משותפת ובה התייחסו המאמנים והקפטנים לרגע האמת.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש: "אנחנו מצפים למשחק קשה, לא פחות מאשר בחצי הגמר. כבר הפסדנו להם פעמיים העונה אז נצטרך להיות מרוכזים. זה תואר מיוחד, כי אנחנו עדיין בדרך והדרך שלנו נכונה, טובה ושמחה. אנחנו מאוד רוצים את זה ומרגישים שאנחנו ראויים לזה, ועם האנרגיות האלה נעלה מחר".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "אנחנו באים עם המון ביטחון כדי לחזור עם הגביע, החבר'ה מוכנים, החבר'ה רוצים, וב-40 דקות יכולים לקרות הרבה דברים בכדורסל. זה מעמד מחייב. יש לנו קבוצה טובה בכושר טוב".

עוד בנושא:

יצחק פרי ומכבי ראשון לציון קיבלו תיאבון: "רוצים לזכות בדאבל"
קטש מחמיא לבראון: "סבלנו ממנו בעונה שעברה, שמח שהוא בצד שלנו"

עודד קטש, גיא גודס, ליאור אליהו, עוז בלייזר, גמר גביע המדינה. שלומי גבאי
רגע האמת. אליהו, בלייזר, קטש, גודס והגביע/שלומי גבאי

קפטן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר: "נעשה את ההכנה שלנו, אנחנו באים עם ביטחון מלא, ננסה לתת הכל, להילחם, להשאיר הכל על הפרקט. זה משחק אחד ונבוא כדי לנצח. יש פה אופי טוב, חבר'ה שלא מוותרים בשום סיטואציה, וזה הכח שלנו. לאף אחד לא אכפת כמה הוא קולע, כולם רוצים רק לנצח".

קפטן הפועל ירושלים ליאור אליהו: "לא חשבתי אם זה אולי יהיה התואר האחרון שלי בירושלים. אני כל כולי בשבוע הזה, פחות מתרכז בעתיד. אנחנו בתקופה טובה, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות, יש לנו יריבה מצוינת".

עוד באותו נושא

הגיע תורכם להניף: בדקו כמה אתם יודעים על גמר גביע המדינה בכדורסל

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. שלומי גבאי
מרגיש שהקבוצה שלו מגיעה במצב טוב לגמר. קטש/שלומי גבאי

הערב יתקיימו האימונים המסכמים לקראת הגמר. ירושלים תצטרך להותיר זר אחד מחוץ לסגל למשחק, אך למאמן עודד קטש צפויה התלבטות: כריס ג'ונסון התאושש מהפציעה ברגלו וחזר להתאמן, אולם לאור היכולת המרשימה שגילו שחקניו בחצי הגמר מול הפועל חולון, בחר המאמן שלא לבצע שינוי בסגל וג'ונסון נותר מחוץ ל-12.

אימון הערב של ראשון לציון יתקיים באולמה הביתי בבית מכבי, לאחר שהמאמן גיא גודס העדיף לוותר על האימון בארנה.

סאגת התלבושות מערב חצאי הגמר, שבמהלכה ירושלים והפועל חולון לבשו צבעים דומים - שחור וסגול - בניגוד לתקנון העונתי של איגוד הכדורסל, לא תחזור הפעם. הירושלמים יופיעו שוב בגופיות שחורות, וראשון לציון תשחק בכתום.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס עם דשון באטלר. יוסי ציפקיס
שוב בשחור. הפועל ירושלים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully