וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה לא הולך: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 מול קבוצת הנוער

13.2.2019 / 20:41

עדן בן בסט כבש ואפילו במשחק האימון הזה האלופה היוצאת לא הצליחה לנצח. ברק בכר צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב מול בית"ר ירושלים

וידאו: תגובות הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע/צילום ועריכה: קובי אליהו

עדכון ראשון: 8:58

רק 1:1 להפועל באר שבע הערב (רביעי) במשחק אימון שקיימה הקבוצה מול קבוצת הנוער של המועדון. אם בהפועל באר שבע קיוו לפחות לניצחון במשחק האימון הערב כדי לחזק קצת את הביטחון הרופס של השחקנים ולתת תחושה של ניצחון אחרי תקופה ארוכה שהקבוצה לא עושה זאת בליגה, אז המשחק הערב המחיש שהבעיות בקבוצה נמשכות. כאמור, רק 1:1 להפועל באר שבע משער של עדן בן בסט והמאמן ברק בכר ימשיך לעבוד עם השחקנים באימונים על מנת לנצח את בית"ר ירושלים במשחק הקרוב ביום שני הקרוב.

חן עזרא ובן בסט נמצאים חזק בתמונת ההרכב של הפועל באר שבע לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני. המאמן ברק בכר מתכנן מספר שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח בהפסד להפועל תל אביב בשבת האחרונה ועזרא כמו גם בן בסט שהיו כבר בדרך החוצה בחלון ההעברות האחרון וניהלו מגעים בהסכמה עם קבוצות אחרות, אמורים לקבל הזדמנות מחודשת בהרכב. כבר בשבת האחרונה נכנס עזרא כמחליף אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק, ומהרגע שנכנס באר שבע הפכה ליותר מסוכנת.

מי שעוד אמור לחזור להרכב ביום שני הוא ג'ון אוגו שנדחק לספסל בחלק מהמשחקים האחרונים, בין היתר בגלל שהוא אמור לעזוב בתום העונה ובכר רצה כבר להריץ את קווין טאפוקו. אוגו מועמד לפתוח במקום מרואן קבהא שצפוי לשחק כבלם לצד לואי טהא, זאת לאור העובדה שחאתם עבד אלחמיד ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. ההערכה היא שאוהד לויטה ימשיך לקבל אשראי בין הקורות במקום אריאל הרוש.

הערב תערוך הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער כדי לתרגל הרכבים חדשים, אבל גם כדי לנסות ולנצח ולחזק קצת את הביטחון הרופף כל כך. בפעם האחרונה שערכו הקבוצות משחק אימון, הפסידה הקבוצה הבוגרת מה שהעמיק את תחושת המשבר בקבוצה.

עוד בנושא:

המנדט של ברקת: סיכום המחזור על השלכות הגירתה של אלונה לפוליטיקה
קצר ולא לעניין: עסקת טאפוקו כמשל למצבה של הפועל באר שבע
יום שחור לאדומים: באר שבע בהלם מעזיבת הגברת הראשונה של העיר

חן עזרא מול אופיר קריאף, הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לתמונה אחרי תקופה ארוכה. עזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully