וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "זה יהיה אחד המשחקים הכי קשים שלנו העונה"

10.2.2019 / 16:25

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק מול בני סכנין שייערך ללא קהל (ב', 20:30, ספ' 1): "אף אחד לא אוהב לשחק באצטדיון ריק, נצטרך להסתגל לזה". ייני: "נעשה התאמות". אורוש ניקוליץ' חולה וייעדר

אתר ההתאחדות

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק מול בני סכנין מחר (20:30, ספורט 1). אחרי שהביסה 1:4 את אותה סכנין בחוץ במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר הגביע ביום רביעי, שוב יפגשו הצהובים את הקבוצה של גיורגי דרסיליה, הפעם בליגה, בניסיון להמשיך את הדהירה הקלילה שלהם לעבר תואר האליפות.

עוד בנושא

הכי רחוק מימי ערן זהבי: מכבי תל אביב מתלהבת מהרוח הקבוצתית
מיכה: "בחודש האחרון אנחנו קצת פחות טובים, מקווה שנגיע למאני טיים חדים"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכיר משחקים ללא קהל מימיו ביוון וסרביה. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק שני תוך כמה ימים, אבל ברור שזה יהיה משחק שונה לגמרי, במיוחד אחרי התוצאות של השבת. כשאתה משחק נגד קבוצה שנמצאת במקום האחרון ומגיע להתארח אצלה, ברור שזה קשה מאוד. נצטרך להכין את עצמנו ולהיות מרוכזים במאה אחוז מתחילת המשחק כדי לנצח, אין דרך אחרת. זה יהיה אחד המשחקים הכי קשים שלנו העונה. אנחנו יודעים שהאצטדיון יהיה ריק, זה קשה לשחק כך ולא טוב לכדורגל. כולנו רוצים שהקהל יהיה ביציעים והתנאים הללו קשים לכולם, אבל נצטרך להסתגל אליהם ולתת את המיטב כדי להשיג את שלוש הנקודות. שיחקתי הרבה פעמים במשחקים ללא קהל, אני יודע מה זה. כמאמן וכשחקן זה משהו שלא טוב לאף אחד, לקיים משחק רשמי בלי צופים. אין איש מאיתנו שרוצה בזה, אבל זה המצב ונצטרך להתרגל אליו".

על הסגל: "רוב השחקנים כשירים, יש כמה בעיות קטנות, אבל לא משהו משמעותי. יש לנו סגל רחב ונהיה מוכנים למחר. אורוש ניקוליץ' חולה כרגע, יש לו חום גבוה והוא לא יהיה איתנו מחר. אני מקווה שבקרוב הוא יהיה חלק מהסגל. סכנין הביאה כמה שחקנים חדשים שיזרימו דם חדש למשחק. המיקום הנוכחי שלהם הוא לא המיקום הטבעי, יש להם שחקנים טובים".

הקפטן שרן ייני: "הולך להיות משחק קשה לשתי הקבוצות, זו לא פעם ראשונה שאנחנו משחקים נגד אותה קבוצה אחרי כמה ימים. נצטרך לעשות התאמות ולנסות דברים חדשים, וכמובן שלא נוכל להגיד כאן מה אנחנו מתכננים. לשחק בלי אוהדים זה לא כיף, אבל אני לא מבין מספיק ולא יכול לבקר את ההחלטה. במשחק כזה יש יותר שקט, אתה לא סופג את האווירה מהקהל ונראה אם נצטרך לעשות הכנה מיוחדת בינינו. הרבה זמן לא שיחקנו ללא קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully