וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מימי ערן זהבי: מכבי תל אביב מתלהבת מהרוח הקבוצתית

7.2.2019 / 6:56

דור מיכה שוב בלט, במכבי תל אביב מתמוגגים מהקבוצתיות המיוחדת ומשוכנעים: הוא או שרן ייני שחקני העונה. וגם: ההתעקשות על יונתן כהן השתלמה תרתי משמע, דסה "לא פוסל" חוזה חדש, ומה מעכב את הבכורה של ניקוליץ'?

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בית"ר פספסה, והרווח כולו של מכבי תל אביב. יונתן כהן/אדריאן הרבשטיין

1. מכבי תל אביב מודה: מזל שלא מכרנו את יונתן כהן (ואת אילון אלמוג) לבית"ר

רבים בסביבתו של יונתן כהן הרימו גבה בקיץ כשהחלוץ התעקש להישאר במכבי תל אביב. כהן לא היה שותף כמעט למשחקים שפתחו את העונה באירופה ובליגת העל, אבל רגע לפני סיום חלון ההעברות בחודש ספטמבר הוא לא התבלבל ואמר למי שניסה לשכנע אותו לצאת בהשאלה לעוד עונה: "אני אשחק הרבה, אין כאן בכלל שאלה. אני לא הולך לשום מקום". למרות האופטימיות כהן לא ליקק דבש בהתחלה. הקרב על ה-18 שנכללים בסגל השאיר אותו לא פעם ביציע, אבל הוא המשיך להאמין. עם הזמן יונתן כהן נכנס לרוטציה של ולאדן איביץ' ובגביע המדינה אחרי הצמד אמש מול בני סכנין יש לו כבר חמישה שערים, שהפכו אותו למלך שערי הגביע של מכבי תל אביב העונה עד כה. "יונתן יהיה שחקן עוד יותר דומיננטי בעונה הבאה במכבי תל אביב", אומרים בסביבת המועדון. "לא במקרה דחו במכבי תל אביב הצעה כבר לפני שלושה חודשים מכיוון בית"ר ירושלים שרצתה לקנות אותו בשני מיליון דולר. המכירה של יונתן כהן בעתיד תכניס למכבי תל אביב סכום הרבה יותר גבוה משני מיליון דולר". בהיבט הזה, במכבי גם שמחים שלא מכרו את אילון אלמוג שכבש אתמול צמד להפועל חדרה בניצחון החוץ על כפר קאסם.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בני סכנין ברבע גמר גביע המדינה
דווקא אחרי הניצחון והשער הגדול: דור מיכה מודה - אנחנו בירידה
אילון אלמוג כבש צמד בחדרה: "אחרי הבלגן, שמח שהגעתי לפה"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
רוצה סיום עונה כמו ההתחלה. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

2. המסר של איביץ' חלחל

בני סכנין היא לא מדד לשאלה האם מכבי תל אביב חזרה לשחק כדורגל יותר משובח. אחרי הניצחון הפושר על הפועל חדרה והתיקו מול הפועל חיפה שהראה שמכבי תל אביב בנסיגה, באה הרביעייה אמש - אבל בני סכנין חלשה במיוחד והיא גם לא אמורה להפריע למכבי תל אביב ביום שני בדוחא בליגה. את מה שהיה לולאדן איביץ' לומר לשחקנים מאז התיקו מול הפועל חיפה ביום ראשון, הם שמעו היטב. המאמן גם ערך כמה שינויים בהרכב שהוכיחו את עצמם. "איביץ' הבהיר שהוא מצפה שנעלה הילוך דווקא עכשיו כשיש עייפות מנטלית מכל העונה הזו", סיפר אחד השחקנים אמש. "זוכרים את הסוף והוא רוצה שנסיים את העונה באותה צורה שהיינו עד כה. אנחנו כמעט בטוח בחצי הגמר. אפשר לעשות עונה חלומית עם טרבל. זה לא בשמיים".

עוד באותו נושא

גביע: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בני סכנין

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מסמל את הרוח הקבוצתית החדשה במכבי תל אביב. דור מיכה/אדריאן הרבשטיין

3. הכי רחוק מימי ערן זהבי

אם העונה היתה מסתיימת הבוקר, מי היה נבחר לשחקן העונה ממכבי תל אביב? המשחק אתמול שוב הקפיץ למעלה את דור מיכה. השחקן הקבוצתי ביותר בקבוצה יתחרה כנראה על התואר בשחקן קבוצתי אחר, שרן ייני. אחד מהשניים ייבחר כנראה. שניהם מגלים יציבות גדולה מאוד. ייני התחיל את העונה במחנה אימונים בו היה בכלל בבית ליד אשתו שעמדה ללדת, אבל הוא תפס את המקום שלו גם על חשבון איתן טיבי שפישל באירופה. במכבי תל אביב גם נותנים לו לא מעט קרדיט על מה שהפך שחר פיבן להיות. אז מיכה וייני עוד יצטרכו להילחם על התואר האישי. מה שבטוח - אלה לא העונות של ערן זהבי שהבליטו שחקן בודד מעל כל היתר.

שחקני מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא שחקן אחד מעל היתר, קבוצה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אדריאן הרבשטיין

4. דסה לא פוסל חתימה על חוזה חדש

איביץ' החזיר להרכב את אלי דסה אחרי שני משחקים בהם לא התלבש כיוון ששקל לעזוב. במכבי תל אביב רוצים שדסה יישאר ונתנו לו להבין זאת היטב. גורם בסביבת דסה טוען שהכל פתוח בנוגע למגן הימני. "גם עזיבה וגם חתימה על חוזה חדש ארוך טווח - שום דבר לא יפתיע".

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב מול סוהיל ארמלי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
האופציות פתוחות. דסה/אדריאן הרבשטיין

5. "אין סיבה לסכן את אורוש ניקוליץ'"

המשחק של מכבי תל אביב הלך ודעך אמש מהרגע שדור מיכה יצא. אורוש ניקוליץ' הוא השחקן שמכבי תל אביב הביאה כדי לעזור למיכה בבניית הקבוצה. "אורוש ניקוליץ' הגיע להרבה זמן. אין שום סיבה לרוץ איתו קדימה ולסכן אותו", אומרים במכבי תל אביב. "כשהוא ירגיש מוכן, הוא יתחיל לשחק ואז יידעו למה איביץ' חיכה איתו כל כך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully